سازمان لیگ خیال بیرانوند و پرسپولیس را راحت کرد

موبنا – تکلیف باشگاه نفت تهران هنوز مشخص نیست و این روزها آنهایی که می خواهند امتیاز این باشگاه را بخرند به این باشگاه مراجعه می کنند. در این شرایط تکلیف بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند نیز نامشخص است و نمی دانند باید با تیم های دیگر مذاکره کنند یا خیر. در این …

موبنا – تکلیف باشگاه نفت تهران هنوز مشخص نیست و این روزها آنهایی که می خواهند امتیاز این باشگاه را بخرند به این باشگاه مراجعه می کنند. در این شرایط تکلیف بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند نیز نامشخص است و نمی دانند باید با تیم های دیگر مذاکره کنند یا خیر. در این بین علیرضا بیرانوند تنها بازیکنی است که با پرسپولیس قرارداد بسته است.
بیرانوند قراردادش را با نفت تهران پیش از اعلام مهدی تاج برای برداشته شدن قانون فسخ قرارداد یک طرفه، لغو کرده بود.

مصطفی شهبازی، مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر درباره موضوع بیرانوند می گوید: بیرانوند با نفت تهران یکسال دیگر قرارداد داشت اما قبل از اینکه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال اعلام کند فسخ قرارداد یک طرفه بازیکنان و مربیان لغو شود، این دروازه بان قرارداد خود را فسخ کرده است.

او ادامه می دهد: بر این اساس بیرانوند هیچ قراردادی با باشگاه نفت ندارد و می تواند با خیال راحت به هر تیمی دوست دارد بپیوندد. پس پیوستن او به پرسپولیس هم مشکلی ندارد. این شرایط برای منصوریان نیز صادق است و این مربی نیز چون قراردادش را فسخ کرده بود، می تواند به هر تیمی می خواهد، برود.

شهبازی در پایان می افزاید: در آیین نامه قبلی بندی وجود داشت که اگر بازیکن یا مربی ۵۰ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرد، می تواند قراردادش را فسخ کند که منصوریان و بیرانوند با استفاده از این بند فسخ قرارداد کردند. بعد از اقدام این دو نفر، تاج دستور داد چنین بندی از آیین نامه حذف شود و ما نیزافراد دیگری را نپذیرفتیم اما تاکید می کنم بیرانوند و منصوریان برای فصل بعد با نفت قراردادی ندارند.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا