انتقال کارکردهای بلندگوی هوشمند آمازون به محیط مرورگرهای اینترنتی

موبنا – به گزارش تک کرانچ، این سایت ابزاری برای شبیه سازی قابلیت‌های بلندگوی اکوی آمازون در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌تواند از فناوری دستیار صوتی این شرکت برای اجرای فرامین صوتی کاربران، اعم از جستجوی اینترنتی، سفارش انواع اقلام، خرید آنلاین، تاکسی گرفتن و … استفاده کند. ایده اصلی آمازون از این کار …

موبنا – به گزارش تک کرانچ، این سایت ابزاری برای شبیه سازی قابلیت‌های بلندگوی اکوی آمازون در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌تواند از فناوری دستیار صوتی این شرکت برای اجرای فرامین صوتی کاربران، اعم از جستجوی اینترنتی، سفارش انواع اقلام، خرید آنلاین، تاکسی گرفتن و … استفاده کند.

ایده اصلی آمازون از این کار آن است که افرادی که مشتری خدمات این شرکت محسوب نمی شوند بتوانند از قابلیت های بلندگوی اکو مطلع شوند. البته برای این کار بهره مندی از حساب کاربری آمازون ضروری است.

بعد از ورود به سایت یاد شده با حساب کاربری آمازون می توانید موشواره خود را بر روی دکمه میکروفون الکسا قرار دهید تا از توانمندی های آن مطلع شوید.

توسعه دهندگان و برنامه نویسان هم می توانند با استفاده از ابزار یاد شده از قابلیت های الکسا مطلع شده و برای آن ابزار و امکانات جانبی طراحی کنند. آمازون با این ابتکار عمل از اپل و مایکروسافت پیشی گرفته که در تلاش برای ارتقای هوش مصنوعی سیری و کورتانا دستیارهای صوتی اختصاصی خود هستند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا