رایانه کوله پشتی MSI برای دوستداران واقعیت مجازی

موبنا – دوست دارید رایانه خود را هر کجا که می خواهید بروید در یک کوله پشتی به همراه داشته باشید؟ شرکت MSI این ایده را مد نظر قرار داده و با گرد هم آوردن این خواسته ها محصولی به نام Backpack PC را معرفی کرده است که یک رایانه شخصی برای حمل به صورت …

موبنا – دوست دارید رایانه خود را هر کجا که می خواهید بروید در یک کوله پشتی به همراه داشته باشید؟ شرکت MSI این ایده را مد نظر قرار داده و با گرد هم آوردن این خواسته ها محصولی به نام Backpack PC را معرفی کرده است که یک رایانه شخصی برای حمل به صورت یک کوله پشتی است.
شاید در نگاه نخست Backpack PC ایده مسخره ای به نظر برسد اما MSI دلیل جالب توجه ای برای طراحی یک رایانه شخصی به این سبک و سیاق داشته است: برای واقعیت مجازی. در حقیقت، گیمرها هدف اصلی MSI محسوب می شوند تا Backpack PC را خریداری کرده و آن را به همراه خود داشته باشند در شرایطی که مشغول انجام بازی های واقعیت مجازی هستند. بر همین اساس، گیمرها به هر کجا که دوست داشته باشند می توانند بروند بدون آن که با محدودیت طول سیم هایی که هدست واقعیت مجازی آنها را به رایانه متصل می کنند، مواجه باشند.
شرکت MSI تاکنون اطلاعات چندانی درباره مشخصات Backpack PC منتشر نکرده است و تنها به این نکته اشاره داشته است که محصول منحصر به فردشان دارای یک پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک جی‌فورس GTX 980 خواهد بود. جزئیات کامل درباره Backpack PC در رویداد کامپیوتکس ارائه خواهد شد. البته MSI تنها شرکتی نخواهد بود که یک کوله پشتی گیمینگ را معرفی می کند و شرکت زوتاک نیز ایده ای مشابه را ارائه خواهد کرد.

 منبع: عصرایران|نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا