پسر سردار آزمون قهرمان شد! +عکس

موبنا – اسب سردار آزمون در هفته قهرمانی کورس بهاره گنبد کاوس قهرمان شد. این البته تنها اسبی نبود که سردارآزمون در این مسابقات داشت بلکه اسب دیگری که با نام او در این مسابقات شرکت کرده بود به مقام دوم رسید. سریک اسبی که سردار بعد از درخشش در جام ملت های آسیا استرالیا …

موبنا – اسب سردار آزمون در هفته قهرمانی کورس بهاره گنبد کاوس قهرمان شد. این البته تنها اسبی نبود که سردارآزمون در این مسابقات داشت بلکه اسب دیگری که با نام او در این مسابقات شرکت کرده بود به مقام دوم رسید. سریک اسبی که سردار بعد از درخشش در جام ملت های آسیا استرالیا از حمید رادان از دوستان خانوادگی اش هدیه گرفته بود توانست در در هفته قهرمانی کورس بهاره گنبد کاوس قهرمان یک رکورد تاریخی را از خود به جای بگذارد و با زمان یک دقیقه و هشتاد و شش صدم ثانیه توانست رکورد دو ساله های ایران را برای اولین بار از آن خود کند.

سردار آزمون که بسیار دوست داشت در کورس این هفته گنبد حضور داشته باشد،دیشب توسط کی روش به تمرینات تیم ملی احضار شد و او مجبور شد شبانه به تهران بیاید اما سریک در غیاب او و در حالی که پدر و خواهر سردار آزمون حضور داشتند، توانست از همه اسب ها زودتر از خط پایان بگذرد. ریو هپی نیز دومین اسبی که با نام سردار آزمون و امین رادان در مسابقات شرکت داده شده بود نیز توانست با یک دقیقه و دو ثانیه و هشتاد و سه صدم ثانیه به مقام نایب قهرمانی برسد تا دو اسب پیش تاز در این مسابقات هر دو نام سردار آزمون را به عنوان مالک داشته باشند. در نبود سردار آزمون پدرش خلیل آزمون که خودش از ورزشکاران تیم ملی والیبال در دهه شصت بود و خواهرش جایزه اسب قهرمان را دریافت کردند.

پسر سردار آزمون قهرمان شد! +عکس
 منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا