تهدید خواننده‌زن‌داعشی علیه انگلیس+عکس

موبنا -به گزارش نشریه “دیلی میل” سالی جونز در پیام خود در توییتر نوشت:” صادقانه بگویم که در ماه ژوئن یا ژوئیه به مرکز لندن نخواهم رفت. مطلقا صادقانه بگویم که با مترو به انجا نخواهم رفت”.   خواننده بریتانیایی در پیام دیگر خود نوشت:” انگلیس—–> بوم:) “و به دنبال آن مدیریت توییتر حساب کاربری …

موبنا -به گزارش نشریه “دیلی میل” سالی جونز در پیام خود در توییتر نوشت:” صادقانه بگویم که در ماه ژوئن یا ژوئیه به مرکز لندن نخواهم رفت. مطلقا صادقانه بگویم که با مترو به انجا نخواهم رفت”.

 تهدید خواننده‌زن‌داعشی علیه انگلیس+عکس

خواننده بریتانیایی در پیام دیگر خود نوشت:” انگلیس—–> بوم:) “و به دنبال آن مدیریت توییتر حساب کاربری وی را بست.

سالی گفت اکنون در شهر موصل عراق به سر می برد.

سالی جونز بیوه ” جونید حسین ” است که به هکر و مسئول عملیات الکترونیکی گروه تروریستی داعش معروف بود و در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ در حملات ائتلاف آمریکا در سوریه کشته شد.

جونز برای اولین بار سال ۲۰۱۳ همراه با پسر ۱۰ ساله‌اش به سوریه سفر کرد و پسر بزرگ خود را در انگلیس باقی گذاشت. او پس از به هلاکت رسیدن همسر دومش جونید حسین ۲۱ ساله، مسئولیت انتشار توییت‌های این گروه تروریستی را در فضای مجازی برعهده گرفت.

این گمان وجود دارد که سالی جونز اخیرا به عراق رفته باشد. سالی جونز ۴۶ ساله، در فهرست خطرناک‌ترین افراطی‌های دولت انگلیس قرار گرفته است.

 منبع: جهان نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا