یک متجاوز در شیراز اعدام شد

موبنا – این متجاوز به عنف که در پرونده خود اتهامات دیگری از جمله آدم ربایی نیز داشت، علاوه بر مجازات اعدام در ملاء عام به ۱۵ سال حبس از جهت آدم ربایی محکوم شده بود. گفتنی است معدوم «حمید.ب» از جهت ارتکاب زنای به عنف از سوی شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان فارس …

موبنا – این متجاوز به عنف که در پرونده خود اتهامات دیگری از جمله آدم ربایی نیز داشت، علاوه بر مجازات اعدام در ملاء عام به ۱۵ سال حبس از جهت آدم ربایی محکوم شده بود.

گفتنی است معدوم «حمید.ب» از جهت ارتکاب زنای به عنف از سوی شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان فارس به حد الهی اعدام محکوم شده بود که این حکم پس از تایید در شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس معظم قوه قضاییه با حضور مردم شیراز و در ملاء عام به اجرا در آمد. این گزارش حاکی است معدوم در سال ۸۵ پس از ربایش طعمه خود اقدام به تجاوز به عنف می کند وس قربانی وی به دست افراد دیگر به قتل می رسد.

معدوم دارای محکومیت های متعدد کیفری و سوابق شرارت ، سرقت مسلحانه ، ایراد ضرب و جرح عمدی ، مشارکت در آدم ربایی ، ایجاد مزاحمت بانوان و رابطه نامشروع و نزاع های متعدد دسته جمعی و قدرت نمایی بود .

وی همچنین پس از اقدام شوم خود به اتهام حمل و نگهداری ۴۶ کیلوگرم حشیش در یکی از استانهای همجوار بازداشت می شود که پس از بررسی مشخص می شود که به اتهام تجاوز به عنف و قتل نیز تحت تعقیب است.

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا