ایسوس دو تبلت جدید به خانواده ZenPad اضافه کرد

موبنا – گفته می‌شود که محصولات سری ZenPad به زودی با معرفی دو مدل تبلت جدید با صفحه‌نمایش‌های ۸ و ۱۰ اینچی بروزرسانی خواهند شد. هر دو مدل یاد شده با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه می‌شوند و رابط کاربری انحصاری ایسوس موسوم به ZenUI بر روی آن قرار داده شده که علاوه بر تغییرات …

موبنا – گفته می‌شود که محصولات سری ZenPad به زودی با معرفی دو مدل تبلت جدید با صفحه‌نمایش‌های ۸ و ۱۰ اینچی بروزرسانی خواهند شد. هر دو مدل یاد شده با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه می‌شوند و رابط کاربری انحصاری ایسوس موسوم به ZenUI بر روی آن قرار داده شده که علاوه بر تغییرات ظاهری در این سیستم‌عامل، امکانات نرم‌افزاری ویژه ایسوس را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تبلت Asus ZenPad 8 با شناسه مدل Z380M و تبلت Asus ZenPad 10 با شناسه مدل Z300M با پردازنده‌های ساخت مدیاتک به نام MT8163 همراه خواهند بود. این پردازنده‌ مجهز به چهار هسته پردازشی است. رزولوشن صفحه نمایش دو تبلت یاد شده نیز ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل اعلام شده است. این محصولات از نظر راه‌های ارتباطی از وای‌فای ۸۰۲.۱۱a/b/g/n، جی‌پی‌اس و کارت حافظه جانبی میکرو‌ اس‌دی پشتیبانی می‌کنند. دوربین اصلی هر دو تبلت ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلو آن‌ها ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه‌ها در رنگ‌های خاکستری تیره، سفید و رزگلد در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

ZenPad 8 یک تبلت پایین رده با وزن آن ۳۴۸.۶ گرم بوده و به یک بلندگو در بخش جلویی مجهز است. باتری دستگاه ظاهرا می‌تواند ۸ ساعت کار را دوام بیاورد و این تبلت خود در دو مدل با حافظه‌ داخلی متفاوت عرضه می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایتی که از رم پردازشی یک گیگابایتی استفاده می‌کند و مدل ۱۶ گیگابایتی که از رم پردازشی ۲ گیگابایت بهره می‌‌برد. اما ASUS ZenPad 10 مدل بزرگ‌تر تبلت‌های جدید ایسوس بوده که وزنی ۴۹۸.۹ گرمی دارد و عمر باتری آن نیز ۱۱ ساعت اعلام شده است. صفحه‌نمایش این محصول ۱۰.۱ اینچی خواهد بود و در دو مدل مختلف عرضه می‌شود. یک مدل ۱۶ گیگابایت و یک مدل ۳۲ گیگابایتی که بر خلاف مدل ۸ اینچی این تبلت، هر دو مدل ASUS ZenPad 10 از ۲ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برند. به همراه تبلت ۱۰ اینچی جدید ایسوس یک صفحه‌کلید بلوتوثی نیز عرضه خواهد شد که ASUS Mobile Dock نام دارد و امکان استفاده بهتر در هنگام تایپ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هنوز مشخص نشده که این کیبورد به صورت جداگانه نیز به فروش خواهد رسید یا خیر.

هنگامی که صحبت از تبلت‌های اندرویدی به میان آید، نام ایسوس یک نام شناخته شده برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود. این شرکت تایوانی چندین نوع تبلت مختلف اندرویدی نظیر MeMO Pad و Transformer Pad را روانه بازار کرده است. ایسوس همچنین به صورت رسمی تولید کننده تبلت نکسوس ۷ گوگل بود. در هر صورت قیمت مدل ۱۰ اینچی تبلت جدید این کمپانی ۲۲۸ دلار و مدل ۸ اینچی ۱۷۸ دلار اعلام شده است. در هر دو مدل یاد شده ۵ گیگابایت فضای ابری ایسوس و ۱۰۰ گیگابایت فضای گوگل درایو را به مدل دوسال به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هنوز در مورد زمان عرضه این محصولات خبری به صورت رسمی توسط ایسوس اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشری از این دو محصول مشاهده کنید.
d56251d5-7244-460d-8765-265d2772cd6e

207a1d10-e4c6-4dfb-b813-18396303ce7e

f1120747-0088-4091-99ed-c5e449f92097

 منبع: زومیت | نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا