بازی موبایل Clash of Clans؛ اضافه شدن زبان فارسی به بازی

موبنا -Clash of Clans را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و البته درآمدزا‌ترین بازی‌های تاریخ دانست که صدها میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد. کسانی که تجربه‌ی انجام این بازی را داشته‌اند حتما با این حرف موافق خواهند بود که Clash of Clans تنها یک بازی ساده نیست و برخلاف دیگر عناوینی که نهایتا روزها شما …

موبنا -Clash of Clans را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و البته درآمدزا‌ترین بازی‌های تاریخ دانست که صدها میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد. کسانی که تجربه‌ی انجام این بازی را داشته‌اند حتما با این حرف موافق خواهند بود که Clash of Clans تنها یک بازی ساده نیست و برخلاف دیگر عناوینی که نهایتا روزها شما را درگیر می‌کنند، این بازی ممکن است ماه‌ها یا در بسیاری از مواقع سال‌ها کاربران را به دنبال خود بکشاند. حتی در همین کشور ایران نیز کاربران بسیاری وجود دارند که سال‌ها مشغول انجام این بازی بوده و بدون امکان خرید جم با کاربران جهانی رقابت می‌کردند. بعد از مهیا شدن امکان خرید ریالی از بازی Clash of Clans توسط مارکت‌های داخلی، حال خبر خوش دیگری برای کاربران این بازی محبوب منتشر شده است. در آخرین بروزرسانی این بازی به طور رسمی زبان فارسی به Clash of Clans اضافه شد و هم اکنون می‌توانید علاوه بر آنکه خرید‌های بازی را انجام دهید، این بازی را با زبان شیرین فارسی تجربه کنید. خوشبختانه این ترجمه در حد بخش‌های کوچک نیست و شامل تمامی مطالب و نوشته‌های موجود در بازی خواهد بود.

بازی موبایل Clash of Clans؛ اضافه شدن زبان فارسی به بازی

برای استفاده از زبان فارسی ابتدا باید آخرین بروزرسانی منتشر شده برای این برنامه در دانلود و نصب کنید. سپس از طریق گزینه‌ی Setting و بخش Language می‌توانید زبان فارسی را برای بازی انتخاب کنید. با توجه به بازخوردهایی که در این چندروز از کاربران شاهد بودیم اکثرا در این موضوع هم نظر بوده‌اند که این ترجمه و تغییر کلی متون در بازی ممکن است در ابتدا چنگی به دل نزند و حتی ناآشنا به نظر برسد اما با گذشت چند ساعت و عادت کردن به نوشته‌های جدید، دل کندن از نسخه‌ی فارسی سخت خواهد شد. پیش از این نیز نسخه‌های غیررسمی و دستکاری شده‌ای از بازی Clash of Clans با زبان فارسی منتشر شده بود که با مشکلات فراوانی همراه بودند. به لطف این بروزرسانی هم اکنون می‌توانید این بازی محبوب را به طور رسمی با زبان فارسی تجربه کنید. این عمل Supercell بسیار مورد توجه و تقدیر کاربران ایرانی قرار گرفته است و از همین رو چندان دور از انتظار نیست که در آینده شاهد نسخه‌ی رسمی و فارسی دیگر بازی‌های این کمپانی یعنی HayDay, ClashRoyale و BoomBeach باشیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی Clash of Clans روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی
 منبع: زومیت |نویسنده: حمیدرضا مالکی

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا