ورود جدی اُلیمپوس به بازار اکشن کمرا (+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – به نظر می رسد شرکت اُلیمپوس سرانجام تصمیم گرفته است وارد بازار اکشن کمرا شود. خانواد اُلیمپوس تاف (Olympus Tough) تا پیش از این شامل چندین دوربین سرسخت می شد که برای استفاده هنگام فعالیت های فضای آزاد معمولی طراحی شده بودند و جدیدترین عضو این خانواده اُلیمپوس تاف TG-Tracker …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – به نظر می رسد شرکت اُلیمپوس سرانجام تصمیم گرفته است وارد بازار اکشن کمرا شود. خانواد اُلیمپوس تاف (Olympus Tough) تا پیش از این شامل چندین دوربین سرسخت می شد که برای استفاده هنگام فعالیت های فضای آزاد معمولی طراحی شده بودند و جدیدترین عضو این خانواده اُلیمپوس تاف TG-Tracker است.

1
اُلیمپوس تاف TG-Tracker یک دوربین جان سخت با طراحی جمع و جور، امکان تصویربرداری آسان و قابلیت حمل بالا است. اما این تازه آغاز ماجرا است. دوربین جدید اُلیمپوس توانایی فیلمبرداری اولترا اچ‌دی ۴K را دارد، تا عمق ۳۰ متری ضدآب است، در برابر سرما از مقاومت بالایی سود می برد و در برابر شوک های وارد شده ناشی از سقوط از ارتفاع دو متری مقاوم است. این ویژگی ها خیال کاربر را از همراه داشتن اُلیمپوس تاف TG-Tracker هنگام سورتمه سواری های زمستانی، قایق سواری در آب های خروشان یا دوچرخه سواری در کوهستان راحت می کند.

2 3
اکشن کمرا جدید اُلیمپوس به لطف چراغ LED داخلی و نمایشگر قابل چرخش خود امکان تصویربرداری با کیفیت بالا در تاریکی را نیز فراهم می کند. از جمله دیگر امکانات این دوربین توانمند می توان به حسگر فشار هواسنجی، GPS و قطب نمای الکترونیکی، وای فای داخلی، لرزشگیر تصویر، و لنز سرعت بالای زاویه گسترده ۲۰۴˚ اشاره کرد.

4 5
قیمت اُلیمپوس تاف TG-Tracker از ۳۵۰ دلار آغاز می شود.

6 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا