دستیاران حرفه ای برای ثبت پانوراما

موبنا، رضا خواجه‌وند – دوربین‌های دیجیتالی که در نسل کنونی گوشی‌های هوشمند به دست ما می‌رسند قابلیت تصویربرداری دوبعدی دارند و با این وجود فناوری به سمتی پیش می‌رود که بتوانیم تصاویر را کیفیت بیشتر و عمق بالاتر تهیه کنیم. برخی گوشی‌های هوشمند امروزی امکان عکسبرداری پانوراما را برای ما فراه می‌کنند و با استفاده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – دوربین‌های دیجیتالی که در نسل کنونی گوشی‌های هوشمند به دست ما می‌رسند قابلیت تصویربرداری دوبعدی دارند و با این وجود فناوری به سمتی پیش می‌رود که بتوانیم تصاویر را کیفیت بیشتر و عمق بالاتر تهیه کنیم.

برخی گوشی‌های هوشمند امروزی امکان عکسبرداری پانوراما را برای ما فراه می‌کنند و با استفاده از حسگر ژیروسکوپ به شما امکان می‌دهند به صورت مجازی یک تصویر با زاویه دید گسترده‌تر از دنیای پیرامون خود تهیه کنید.

این فناوری به کاربران امکان می‌دهد بدون بهره‌مندی از لوازم جانبی واقعیت مجازی یا سیستم‌های سه‌بعدی، بتوانند با چرخش دوربین به اطراف خود یک عکس پانوراما با زاویه دید ۱۸۰ درجه تهیه کنند.

گرفتن عکس‌های پانوراما با گوشی هوشمند کار آسانی است و کاربر می‌تواند با چرخش گوشی و گرفتن چند عکس پشت‌سرهم چنین تصویری را تهیه کند. ولی این اتفاق به آن معنی نیست که قابلیت‌های بیشتری در این زمینه وجود ندارد.

به همین خاطر لوازم جانبی مختلفی ارایه شده است تا امکان تصویربرداری با کیفیت و عمق بیشتر از محیط پیرامون فراهم شود. در اینجا لیست بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار جهانی که به عنوان لوازم جانبی گوشی هوشمند عرضه می‌شوند و عکاسی پانوراما را آسان می‌کنند، آورده شده است.

دوربین Gear 360 سامسونگ: این دوربین ۱۵ مگاپیکسلی امکان تصویربرداری با زاویه ۱۸۰ درجه را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد یک تصویر یکپارچه از محیط پیرامون خود داشته باشید.

1-samsung Gear 360

دوربین LG 360 Cam: این دوربین هوشمند کارایی بسیار آسان دارد. در این دوربین از دو لنز واید استفاده شده است که حسگر ۱۳ مگاپیکسلی در آن تصویربرداری می‌کند. با این دوربین می‌توانید عکس‌هایی با زاویه دید ۳۶۰ درجه بگیرید.

2-LG 360 Cam

دوربین DJI Osmo: این دوربین دیجیتالی اندکی گران است و با قیمت ۶۰۰ دلار فروخته می‌شود. ولیبا خرید آن می‌توانید امکانات متفاوتی در اختیار بگیرید. این دوربین قابلیت تثبیت تصویر دارد و با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، تمام امکانات یک دوربین دیجیتالی حرفه‌ای را ارایه می‌دهد.

3-DJI Osmo

دوربین Polaroid EyeBall: این دوربین دیجیتالی برای عکاسی پانوراما بسیار مناسب است. این دوربین که باتری قابل شارژ پرظرفیت دارد، امکان عکس‌برداری با زاویه ۳۶۰ درجه را فراهم می‌کند.

4-Polaroid EyeBall

 دوربین YEZZ Sfera: این دوربین دیجیتالی از دو لنز واید بهره برده است و با انواع مختلف گوشی‌های هوشمدن سازگاری دارد. به کمک این ابزار جانبی، با گوشی هوشمند خود می‌توانید گسترده‌ترین زاویه ممکن را عکاسی کنید.

5-YEZZ Sfera

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا