یک گوشی Galaxy بخرید؛ دو گوشی Galaxy ببرید!

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت مخابراتی T-Mobile این طرح را برای انواع مختلف گوشی‌های سامسونگ اجرا کرده است که از جمله آنها می‌توان به Galaxy S7، Galaxy S7 edge، Galaxy Note 5، یا گوشی‌های ارزان Galaxy J7 و Galaxy Core Prime اشاره کرد. در این طرح می‌بایست ابتدا یکی از گوشی‌های سامسونگ را خریداری کنید …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت مخابراتی T-Mobile این طرح را برای انواع مختلف گوشی‌های سامسونگ اجرا کرده است که از جمله آنها می‌توان به Galaxy S7، Galaxy S7 edge، Galaxy Note 5، یا گوشی‌های ارزان Galaxy J7 و Galaxy Core Prime اشاره کرد.

در این طرح می‌بایست ابتدا یکی از گوشی‌های سامسونگ را خریداری کنید و سپس شرکت مخابراتی یک دستگاه دیگر از همان مدلی که خریداری کرده‌اید را به شما هدیه می‌دهد. البته برای گوشی هوشمند اول دستکم ۳ ماه و برای گوشی دوم دستکم ۳۰ روز می‌بایست از خدمات T-Mobile استفاده کنید.

 samsung galaxy s7 (1)

شرکت مخابراتی T-Mobile اعلام نکرده است که این طرح چه زمان پایان میابد و به عبارت دیگر، هنوز به درستی مشخص نشده است که این طرح تا چه زمانی ادامه دارد.

در حال حاضر تمام فروشگاه‌های شرکت مخابراتی T-Mobile این طرح را عملیاتی می‌کنند و کاربران می‌توانند هر یک از مدل‌های گوشی‌های سامسونگ را که می‌خواهند، از آنها خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا