باتری شارژی ۱۰ هزار میلی‌آمپری فقط قیمت ۱۹ دلار

موبنا، رضا خواجه‌وند – این باتری در شرایط بدون تخفیف ۵۰ دلار قیمت دارد و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان هم‌اکنون آن را با قیمت ۱۹ دلار به دست کاربران می‌رساند. این یک تخفیف قابل ملاحظه محسوب می‌شود و بر این اساس می‌توان گفت Anker PowerCore ارزان‌ترین باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری همراه در جهان است. شرکت Anker …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این باتری در شرایط بدون تخفیف ۵۰ دلار قیمت دارد و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان هم‌اکنون آن را با قیمت ۱۹ دلار به دست کاربران می‌رساند.

این یک تخفیف قابل ملاحظه محسوب می‌شود و بر این اساس می‌توان گفت Anker PowerCore ارزان‌ترین باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری همراه در جهان است.

Anker PowerCore 10000mAh (3)

شرکت Anker همچنین ادعا می‌کند که محصول آنها سبک‌ترین و کوچک‌ترین باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپری در جهان محسوب می‌شود.

این نوع باتری‌ها با نام Power Bank شناخته می‌شوند و اندازه این محصول منحصر به‌فرد به قرار زیر اعلام شده است: ۳.۶۲ اینچ طول، ۲.۳۶ اینچ عرض و ۰.۸۷ اینچ ضخامت.

Anker PowerCore 10000mAh (1)

اندازه این باتری را می‌توان معادل یک کارت اعتباری محاسبه کرد. ظرفیت این باتری به قدری است که می‌توان ۳.۵ دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۶s را شارژ کند.

باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپری ۱۹ دلاری در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده است و جعبه آن کابل micro USB و کیف محافظ را شامل می‌شود. شرکت سازنده این باتری را همراه با ۱۸ ماه گارانتی تعویض ارایه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا