مک‌بوک‌های اپل باز هم باریک‌تر می‌شوند

موبنا – به گزارش مک‌رومرز، خط تولید مک‌بوک درخشان‌ترین نقطه برای پژوهش‌های ۲۰۱۶ اپل است و این را از دو مدل‌ جدید مک‌بوک پرو که در چهارمین سه ماهه ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند و قالب‌های باریک‌تری و سبک‌تری دارند و نوار لمسی OLED که جایگزین دکمه‌های فیزیکی شده است، می‌توان دریافت. طبق اطلاعات مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر، …

موبنا – به گزارش مک‌رومرز، خط تولید مک‌بوک درخشان‌ترین نقطه برای پژوهش‌های ۲۰۱۶ اپل است و این را از دو مدل‌ جدید مک‌بوک پرو که در چهارمین سه ماهه ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند و قالب‌های باریک‌تری و سبک‌تری دارند و نوار لمسی OLED که جایگزین دکمه‌های فیزیکی شده است، می‌توان دریافت.

طبق اطلاعات مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر، مک‌بوک پروی جدید در صفحه‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی می‌آید و در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود.
zgukpe9q
کو ارتقای مک‌بوک‌های جدید را مهم‌ترین ارتقایی که تا تا کنون توسط اپل انجام شده است، می‌داند.

طراحی «باریک و سبک» با کمک بهبود لولاهای این لپ تاپ و صفحه کلیدی با مکانیزم پروانه‌ای که در مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی عرضه شده بود به دست می‌آید. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که اپل اسکنر اثر انگشت Touch ID را برای مک‌بوک‌ها استفاده کند و مهندسان اپل در تلاشند که راهی را پیدا کنند که کاربران بتوانند مک‌بوک‌های خود را با Touch ID آیفون باز کنند.

طبق اظهارات کو، مک‌بوک ۱۲ اینچی به مک‌بوک ۱۳ اینچی می‌پیوندد و این تحلیل‌گر معتقد است که اپل با این سه خط تولید مک‌بوک در سال ۲۰۱۶، گامی به جلو برمی‌دارد؛ با مک‌بوک پرو شکاف لپ‌تاپ‌های گران را پر می‌کند، مک‌بوک جایگزین مک‌بوک ایر به عنوان مدلی با سطح متوسط می‌شود و مک‌بوک ایر به عنوان یک مدل پایه با قیمت‌های نسبتا پایین عمل می‌کند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا