پی پال برنامه‌های همراه ویندوز فون، بلک بری و آمازون را از کار انداخت

موبنا – به گزارش ورج، علت این تصمیم تعداد اندک کاربرانی است که از سیستم عامل های همراه یاد شده برای دسترسی به خدمات پی پال استفاده می کنند. به بیان دیگر اکثریت مطلق مشترکان پی پال کاربر آندروید و آی او اس هستند. اگر چه این تصمیم گیری در مورد ویندوز فون و بلاک …

موبنا – به گزارش ورج، علت این تصمیم تعداد اندک کاربرانی است که از سیستم عامل های همراه یاد شده برای دسترسی به خدمات پی پال استفاده می کنند. به بیان دیگر اکثریت مطلق مشترکان پی پال کاربر آندروید و آی او اس هستند.

اگر چه این تصمیم گیری در مورد ویندوز فون و بلاک بری چندان عجیب و غیرمنتظره به نظر نمی رسد، اما با توجه به موقعیت خاص آمازون به عنوان یک فروشگاه بزرگ اینترنتی که خود عرضه کننده تبلت های کیندل فایر است انتظار نمی رفت امازون هم مشمول این تصمیم شود.

پی پال هنوز خود توضیحات چندانی در این مورد ارائه نکرده و صرفا ادعا کرده که این تصمیم به طراحی برنامه های همراه بهتری برای آندروید و آی او اس منجر می شود. در بخشی از بیانیه پی پال در این مورد امده است: چنین تصمیمی برای ما دشوار بود. اما معتقدیم با این کار می توانیم منابعمان را برای بهبود تجربه کاربری مشتریان اختصاص دهیم.

کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل هایی که دیگر توسط پی پال پشتیبانی نمی شوند باید از مرورگر گوشی برای مراجعه به پی پال و دسترسی به خدمات پرداخت مالی استفاده کنند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا