«اریک اشمیت» از آیفون استفاده می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – «اریک اشمیت» رئیس هیئت مدیره شرکت آلفابت که گوگل و ده‌ها شرکت دیگر را در زیرمجموعه خود قرار داده است مارس امسال برای نخستین بار با یک دستگاه آیفون در دستان خود مشاهده شد. شرکت گوگل سیستم عامل اندروید را توسعه می‌دهد و سری گوشی‌های هوشمند Nexus را هم تولید می‌کند. …

موبنا، رضا خواجه‌وند – «اریک اشمیت» رئیس هیئت مدیره شرکت آلفابت که گوگل و ده‌ها شرکت دیگر را در زیرمجموعه خود قرار داده است مارس امسال برای نخستین بار با یک دستگاه آیفون در دستان خود مشاهده شد.

شرکت گوگل سیستم عامل اندروید را توسعه می‌دهد و سری گوشی‌های هوشمند Nexus را هم تولید می‌کند. ولی منابع آگاه بر اساس آخرین مشاهدات خود اعلام کردند که رئیس هیئت مدیره آلفابت از سیستم عامل اندروید استفاده نمی‌کند و در عوض آیفون مبتنی بر iOS را در اختیار گرفته است.

eric schmidt iphone (3)

لازم به ذکر است پیش از این در سال ۲۰۰۹ میلادی تصوری از «اریک اشمیت» منتشر شده بود که یک دستگاه گوشی هوشمند بلک‌بری را در دست داشت.

eric schmidt iphone (2)

این تصاویر و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد مدیر شرکت توسعه دهنده اندروید تمایلی به استفاده از این سیستم عامل ندارد و گوشی‌های جایگزین را ترجیح می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا