سامسونگ نخستین نمایشگر انعطاف‌پذیر خود را عرضه کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت تبلت جدید خود را که به صورت محدود برای کشور هند ساخته شده است با اسکنر مخصوص عنبیه چشم عرضه کرد و همراه با آن نمایشگر انعطاف‌پذیر خود مخصوص گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشت. البته باید توجه داشته باشید این نمایشگر جدید با آنچه که در Galaxy S7 …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت تبلت جدید خود را که به صورت محدود برای کشور هند ساخته شده است با اسکنر مخصوص عنبیه چشم عرضه کرد و همراه با آن نمایشگر انعطاف‌پذیر خود مخصوص گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشت.

البته باید توجه داشته باشید این نمایشگر جدید با آنچه که در Galaxy S7 edge می‌بینید کاملا متفاوت است. فناوری گوشی جدید سامسونگ یک پنل انعطاف‌پذیر OLED است که درون شیشه خمیده قرار می‌گیرد که البته بیشتر پنل‌های OLED غیرانعطاف‌پذیر هم به همین صورت ساخته می‌شوند.

flexible1

با این وجود منابع آگاه از مدت‌ها قبل اعلام کرده بودند که سامسونگ در حال ساخت یک نمایشگر انعطاف‌پذیر واقعی است که کاربر به راحتی می‌توان آن را خم کند، بچرخاند، دور دست خود بپیچد و آن را به هر شکل که می‌خواهد دربیاورد.

نخستین گوشی هوشمندی که با این فناوری ساخته می‌شود شبیه به کیف پول جیبی است که سال ۲۰۱۷ میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

بر اساس حق امتیازهای ثبت شده، این گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ در سری محصولات Galaxy X روانه بازار می‌شوند و سامسونگ هم‌اکنون نخستین مدل از نمایشگر آنها را در معرض دید عموم قرار داده است.

نمایشگاه SID 2016 که به صورت تخصصی در حوزه نمایشگرها در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، این محصول را با جزییات بیشتر معرفی خواهد کرد. این نمایشگر انعطاف‌پذیر در اندازه ۵.۷ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی OLED ساخته شده است که تنها ۰.۳ میلیمتر ضخامت دارد و به طور کامل انعطاف‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا