همه گوشی‌های OnePlus ارزان شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طرح به گونه‌ای اجرا می‌شود که حتی اگر دو هفته قبل یکی از گوشی‌های OnePlus را خریده باشید، می‌توانید با ارایه فاکتور خود که مربوط به ۱۴ روز گذشته می‌شود تخفیف‌های کنونی را لحاظ کنید و مابقی پول را در اختیار بگیرید. شرکت OnePlus اعلام کرد طرح کاهش قیمت برای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طرح به گونه‌ای اجرا می‌شود که حتی اگر دو هفته قبل یکی از گوشی‌های OnePlus را خریده باشید، می‌توانید با ارایه فاکتور خود که مربوط به ۱۴ روز گذشته می‌شود تخفیف‌های کنونی را لحاظ کنید و مابقی پول را در اختیار بگیرید.

شرکت OnePlus اعلام کرد طرح کاهش قیمت برای تمام گوشی‌های آن لحاظ شده است و به همین خاطر همه کاربران جهانی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. البته باید توجه داشته باشید که این کاهش قیمت با دلیل و بر اساس استراتژی‌های شرکت چینی انجام می‌شود.

OnePlus  (2)

از آنجایی که مدت کوتاهی تا زمان عرضه گوشی هوشمند OnePlus 3 باقی مانده است، شرکت مذکور این اقدام را انجام می‌دهد تا از این طریق بتواند فروش مدل‌های کنونی گوشی‌های خود را بیشتر کند. بر اساس شایعات منتشر شده قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن یعنی حدود سه هفته دیگر این گوشی هوشمند جدید به صورت رسمی عرضه شود.

شرکت OnePlus برای معرفی پرچمدار بعدی خود از فناوری واقعیت مجازی بهره می‌برد و به همین خاطر می‌توان گوشی هوشمند OnePlus 3 را به صورت متفاوت مشاهده کرد.

پرچمدار قبلی این شرکت OnePlus 2 نام داشت با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت هم اکنون با قیمت ۲۹۹ دلار فروخته می‌شود. گوشی هوشمند OnePlus X نیز از این پس ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا