رامبد جوان به شایعات پاسخ داد

موبنا – رامبد جوان در اینستاگرامش توضیحاتی ارائه کرد. رامبد جوان توضیح داد: سلام به همه ی شمایی که اینجایین. تازگیها جملاتی و مواضعی راجع به خندوانه دیدیم و شنیدیم.همشون قابل توجه و بررسی هستن و حتما برامون اهمیت داره که بتونیم از همه ی موارد و نظرها بهره ببریم و برنامه رو در مسیر …

موبنا – رامبد جوان در اینستاگرامش توضیحاتی ارائه کرد.

رامبد جوان توضیح داد:
سلام به همه ی شمایی که اینجایین.
تازگیها جملاتی و مواضعی راجع به خندوانه دیدیم و شنیدیم.همشون قابل توجه و بررسی هستن و حتما برامون اهمیت داره که بتونیم از همه ی موارد و نظرها بهره ببریم و برنامه رو در مسیر تکامل و جذاب تر و عمیق تر شدن دقیق تر قرار بدیم و هدایت کنیم.
یه نکته تازگیها توجهم رو جلب کرده که به نظرم یه جور شیطنت به حساب می آد:
اینکه در خندوانه به تماشاچیهای عزیز بی احترامی می شه.!!!!!
خندوانه یک برنامه ی تلویزیونیه. برای ساخت یک برنامه ی تلویزیونی ساعتها وقت و نیرو و هزینه نیازه.
گروهی در خندوانه جمع شدن اگر بهترینهای این حرفه نباشن جزو بهترینها هستن. تک تک بچه های خندوانه تقریبا از فصل یک تجربه ی همکاری با هم رو دارن و کاملا می دونن چه مسئولیتی بهشون محول شده. چیزی که در جمع کردن این تیم بزرگ اهمیت داشته ادب و بعد تسلط و تجربه در کارشونه.
هر شب بین ٣٥٠ تا ٥٥٠ نفر از مردم عزیز به خندوانه می آن و وقتی از واژه ی مردم استفاده می کنم یعنی از همه ی اقشار جامعه و این کمی مدیریت رو سخت تر و پیچیده تر می کنه. ساعتها زمان لازمه تا این تعداد از مردم عزیزمون از نظر پوشش مناسب با قوانین تلویزیون ایران آماده بشن، در محلهای مناسب بنشینن و تمرینهای لازم رو بکنن و توضیحات بهشون منتقل بشه. و بعد وقتی همه چیز آماده شد(در این میان هماهنگیهای لازم فنی هم زمان خودش رو می خواد) ضبط شروع می شه. که از این لحظه چیزی در حدود ٤ تا ٧ ساعت وقت لازمه.
از تماشاچیهای عزیز در حد شرایط یک برنامه تلویزیونی پذیرایی هم انجام می شه.
سالن گرم بود ولی از امشب داره با سیستم تهویه و خنک کننده قابل تحمل می شه. پذیرایی هم به زودی سروسامون مناسب تری خواهد گرفت.
اینها توضیحات مختصری بود از موضوعات مفصل تولید یک برنامه تلویزیونی در ایران با مردم عزیز.
نمی دونم چرا این توضیحات رو دادم چون به نظرم در حالت عادی لزومی نداشت ولی به شکل شیطنت آمیزی جدیدا با این مواجه می شم که در خندوانه با تماشاچیها بی احترامی شده….!!!!!! ما هر شب با احترام کامل برای شما کار می کنیم و این وظیفمونه.
شاد باشین و سالم

 منبع: جام جم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا