۹۷ نفر در خانه‌های مجردی آلوده در استان سمنان دستگیر شدند

موبنا – وی با اشاره به طرح شناسایی و پاکسازی منازل مجردی آلوده گفت: عملیات شناسایی این منازل از مدت‌ها قبل آغاز شده و تعداد ۵۳ منزل مشکوک شناسایی شدند و در این بازدید تعداد ۹۷ نفر دستگیر شدند. این مسئول انتظامی با اشاره به برخی اهداف پلیس برای اجرای این طرح گفت: افزایش امنیت …

موبنا – وی با اشاره به طرح شناسایی و پاکسازی منازل مجردی آلوده گفت: عملیات شناسایی این منازل از مدت‌ها قبل آغاز شده و تعداد ۵۳ منزل مشکوک شناسایی شدند و در این بازدید تعداد ۹۷ نفر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به برخی اهداف پلیس برای اجرای این طرح گفت: افزایش امنیت اجتماعی، شناسایی و کنترل سارقان و کاهش جرایم به ویژه سرقت از عمده ترین اهداف پلیس در اجرای طرح پاکسازی منازل مجردی آلوده بود.

اشرفی با بیان اینکه منازل مجردی آلوده زمینه برخی انحرافات و جرائم را در جوانان فراهم می‌کند خاطرنشان کرد: در این منازل زمینه مناسب برای استعمال موادمخدر، نگهداری اموال مسروقه و سایر زمینه‌های جرم برای مجرمان فراهم است.

وی از کشف مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی در این منازل نیز خبر داد و گفت: تعدادی تجهیزات دریافت از ماهواره از دیگر وسایلی بود که از این خانه‌های مجردی کشف و ضبط شد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ساکنان این منازل از توقیف چهار دستگاه وسیله نقلیه این متهمان در حین بازدید از خانه‌های مجردی خبر داد.

 منبع: تسنيم

دکمه بازگشت به بالا