قدرتمندترین بانوی پیر جهان!

موبنا – یووه فاتح پنج فصل اخیر لیگ، این فصل هم به دنبال کسب دوگانه قهرمانی بود و در نهایت به هدفش رسید. نمایش میلان اما این بار بهتر از همیشه بود. تیم کسالت باری که محصول مدیریت گالیانی ـ برلوسکنی و مجموعه‌ای از انتخاب‌های اشتباه آنها در مورد جذب مربی و بازیکن است این …

موبنا – یووه فاتح پنج فصل اخیر لیگ، این فصل هم به دنبال کسب دوگانه قهرمانی بود و در نهایت به هدفش رسید. نمایش میلان اما این بار بهتر از همیشه بود. تیم کسالت باری که محصول مدیریت گالیانی ـ برلوسکنی و مجموعه‌ای از انتخاب‌های اشتباه آنها در مورد جذب مربی و بازیکن است این بار نمایشی قابل تحسین مقابل قدرت مطلق سال‌های اخیر فوتبال ایتالیا داشت.

بانوی پیر قدرتمند ایتالیا این بار در وقت‌های اضافه و به لطف هوشمندی آلوارو موراتا تعویض طلایی الگری قهرمانی یازدهم در جام حذفی را از آن خود کرد. الگری در مورد تعویض تاثیرگذارخودش گفت: «در وقت های اضافه من دو تا انتخاب داشتم. این که بگذارم بازی به ضربات پنالتی بکشد یا مستقیم با حریف برخورد کنیم. سعی کردم تهاجمی کار کنیم و خوشبختانه جواب داد! باید از همه بچه‌ها تعریف کنم. میلان نیمه اول عالی بود. شش هفته اخیر اصلا به بچه‌ها راحت نگذشته و آنها انگیزه‌های زیادی هم نداشتند چون قهرمانی تیم در لیگ قطعی شده بود. پس برای این فینال نیاز بود روحیه‌شان بازسازی شود.» یووه اولین تیمی است که دو سال متوالی موفق شده اسکودتو و جام حذفی را با هم بالای سر ببرد: «یوونتوس از موفقیت اشباع نشده است چون تاریخ این تیم،‌این وظیفه را ایجاد می کند که برای کسب پیروزی‌های بیشتر مبارزه کنیم. از فصل بعد خودمان را برای بالای سر بردن ششمین اسکودتوی متوالی آماده می کنیم و از همه مهم تر برایمان لیگ قهرمانان است.»

 منبع: جام جم

دکمه بازگشت به بالا