نحوه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ شفاف‌تر شد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نکته جدید این است که مایکروسافت اقدامات جدید در این زمینه درنظر گرفته است و جزییات بیشتری را در مورد طرح Get Windows ۱۰ منتشر کرده است. اگرچه برخی کارشناسان بر این باورند که طرح جدید مایکروسافت نسبت به اقدامات قبلی این شرکت برای به‌روزرسانی نسخه‌های مختلف سیستم‌های عامل …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نکته جدید این است که مایکروسافت اقدامات جدید در این زمینه درنظر گرفته است و جزییات بیشتری را در مورد طرح Get Windows ۱۰ منتشر کرده است.

اگرچه برخی کارشناسان بر این باورند که طرح جدید مایکروسافت نسبت به اقدامات قبلی این شرکت برای به‌روزرسانی نسخه‌های مختلف سیستم‌های عامل درست نیست، ولی باید توجه داشت که این طرح می‌تواند مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد.

مایکروسافت هفته گذشته نحوه اطلاع‌رسانی از طریق سامانه Get Windows ۱۰ را تغییر داد و اعلام کرد صاحبان سیستم‌های رایانه‌ای مبتنی بر ویندوز ۷ و ۸.۱ می‌توانند در قالب طرح Recommended، سیستم عامل ویندوز ۱۰ را دریافت کنند.

این طرح جدید تاریخ و زمان دقیق را برای به‌روزرسانی مشخص می‌کند و اعلام می‌دارد که رایانه‌های شخصی می‌بایست در همان زمان به ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی شوند. این طرح همچنین به صورت شفاف‌تر روش‌های متوقف کردن به‌روزرسانی را برای کاربران توضیح می‌دهد. در این بخش یک کلید ویژه با نام Click Here ارایه شده است که کاربران با فشار دادن آن می‌توانند به‌روزرسانی سیستم عامل خود را متوقف کنند.

پیش از این بیشتر کاربران نمی‌دانستند که می‌توانند سیستم به‌روزرسانی در ویندوز ۱۰ را متوقف کنند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا