مرکز خدمات سازمانی HP جدا شد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت HPE که به عنوان بازوی سازمانی HP محسوب می‌شود توضیح داد این واگذاری بدون در نظر گرفتن مالیات با ارزش ۸.۵ میلیارد دلار برای سهامداران محاسبه می‌شود و به آنها امکان می‌دهد نیمی از سهام شرکت جدید را به همراه ۱.۵ میلیارد دلار سود سهام در اختیار بگیرند. …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت HPE که به عنوان بازوی سازمانی HP محسوب می‌شود توضیح داد این واگذاری بدون در نظر گرفتن مالیات با ارزش ۸.۵ میلیارد دلار برای سهامداران محاسبه می‌شود و به آنها امکان می‌دهد نیمی از سهام شرکت جدید را به همراه ۱.۵ میلیارد دلار سود سهام در اختیار بگیرند. به همین منظور ادغام دو شرکت یاد شده در سال نخست یک میلیارد دلار از هزینه‌های آنها را کاهش می‌دهد.

شرکت HPE همچنین اظهار داشت که برای مشتریان قراردادهایی تنظیم شده است تا همچنان بتوانند از سرویس‌های خود استفاده کنند. «مایک لاورای» مدیرعامل شرکت CSC مدیریت شرکت جدید را عهده‌دار می‌شود و «مِگ ویتمن» مدیرعامل HPE نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، این واگذاری در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ به طور کامل عملیاتی می‌شود. نکته قابل ملاحظه در قرارداد مذکور این است که CSC به تازگی به دو شرکت مجزا تبدیل شده است که این فرآیند را می‌توان مشابه اقدام Hewlett Packard دانست که بر اساس آن به دو شرکت HP Inc. و HPE تبدیل شد.

ویتمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جدا شدن مرکز خدمات سازمانی آنها و ادغام با شرکت CSC باعث رشد هرچه بیشتر سرویس‌های IT می‌شود. قرار است بخش باقیمانده از شرکت HPE به صورت ویژه روی خدمات پردازش ابری و زیرساخت‌های مرکز داده تمرکز داشته باشد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا