بهره برداری از ۴۳ میلیارد تومان پروژه مخابراتی در استان لرستان

موبنا – به گزارش موبنا، هومان محمودی عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مخابرات استان برگزار شد اظهارداشت: پهنای باند مخابرات لرستان استانداردهای لازم را دارد و اگر در برخی از نقاط مشکلی پیش می‌آید، ممکن است که در مسیر فیبر نوری اشکالاتی به وجود آمده باشد که پهنای …

موبنا – به گزارش موبنا، هومان محمودی عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مخابرات استان برگزار شد اظهارداشت: پهنای باند مخابرات لرستان استانداردهای لازم را دارد و اگر در برخی از نقاط مشکلی پیش می‌آید، ممکن است که در مسیر فیبر نوری اشکالاتی به وجود آمده باشد که پهنای باند را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی ضریب تلفن همراه در استان لرستان را ۷۴.۲۴ درصد اعلام کرد و افزود: در بحث تلفن ثابت نیز این ضریب ۲۶.۸۶ است.
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان عنوان کرد: شرکت مخابرات لرستان از مشترکان تلفن همراه هشت میلیارد تومان طلب دارد و با این‌حال انتظاری که از مشترکان داریم این است که در قالب پرداخت اقساطی و بهره‌مندی از مشوق‌های شرکت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا سرعت سرمایه در همراه اول بیشتر شود.
وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته و همچنین دوماهه ابتدای سال ۹۵ بیش از ۱۵۶ پروژه مخابراتی در لرستان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: از این تعداد پروژه ۱۳۹ مورد مربوط به سال گذشته بوده است.
محمودی بابیان اینکه در سال ۹۵ نیز تاکنون ۱۷ پروژه مخابراتی به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: درمجموع ۴۳ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از پروژه‌ها هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان تکمیل ۳G از خرم‌آباد به سمت شهرستان سلسله و ازآنجا به سمت دلفان را از برنامه‌های سال ۹۵ برشمرد.
وی با تأکید بر اینکه شرکت مخابرات لرستان هیچ برنامه‌ای را برای تعدیل نیرو ندارد گفت: چارت سازمانی شرکت مخابرات استان لرستان متشکل از ۳۹۹ نفر نیروی انسانی است که توسط مخابرات ایران ارائه‌شده است اما در حال حاضر هزار و ۴۹۵ نفر نیروی انسانی در این شرکت مشغول کار هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه شرکت مخابرات لرستان چهار برابر ظرفیت چارت سازمانی خود نیروی انسانی دارد،اظهارداشت: این شرکت هزار و ۴۹۵ نیروی بیشتر از چارت سازمانی دارد و بااین‌حال هرماه بیش از دو میلیارد تومان حقوق به همراه هزینه‌های جانبی به نیروهای مازاد پرداخت می‌شود.
وی افزود: متأسفانه در سال‌های ۸۶ و ۸۷ به‌ اندازه ۲۰ سال نیرو در شرکت مخابرات لرستان جذب‌شده است.

دکمه بازگشت به بالا