گوشی‌های تیونینگ هم می‌آیند!

موبنا – به گزارش شرکت گوگل، قاب پایه این گوشی‌ها شامل اجزای اصلی گوشی است، اما بخشهای اضافی آن به طور جداگانه خریداری شده و کاربران می‌توانند با خرید هر یک از قطعات مورد نظر خود مانند بلندگوهای بزرگ و یا یک لنز دوربین قوی، این قطعات را مانند یک لگو در کنار هم قرار …

موبنا – به گزارش شرکت گوگل، قاب پایه این گوشی‌ها شامل اجزای اصلی گوشی است، اما بخشهای اضافی آن به طور جداگانه خریداری شده و کاربران می‌توانند با خرید هر یک از قطعات مورد نظر خود مانند بلندگوهای بزرگ و یا یک لنز دوربین قوی، این قطعات را مانند یک لگو در کنار هم قرار داده و گوشی خود را همانند یک خودرو تیونینگ(تقویت و شخصی سازی) کنند. کاربران به این ترتیب می‌توانند یک گوشی هوشمند شخصی با قطعات منحصر به فرد برای خود ایجاد کنند.

شرکت گوگل در حدود سه سال است که بر روی این پروژه که “Ara” نام دارد کار می‌کند و در نهایت تصمیم این شرکت مبنی بر این است که در سال آینده از این پروژه رونمایی کند.
rxkwclwo
هدف از این پروژه توسعه‌ گوشی‌های ‌هوشمند ماژولاری است تا کاربران بتوانند به ‌سادگی و با جایگزینی قطعه‌ جدید با قطعه‌ پیشین، قطعات سخت‌افزاری گوشی خود، حتی صفحه‌ نمایش آن را به راحتی تعویض کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که این محصول جدید را از سایر گوشی‌های هوشمند دیگر متمایز می‌کند،داشتن یک ویدئو پروژکتور است.

به گفته مقامات این شرکت، این گوشی دارای شش بخش مختلف بوده و زیبا، سبک و باریک خواهد بود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا