تصفیه هوای جیبی! (+عکس)

شاید تصور دستگاه تصفیه هوایی که بتوان آن را به راحتی همراه خود حمل کرد، کمی دشوار باشد اما امروز می خواهیم دستگاهی را معرفی کنیم که این قابلیت را دارد.

موبنا، رکسانا دانیالی – این دستگاه تصفیه هوا برخلاف اندازه کوچکش می تواند به خوبی هوای اطراف شما را پاکیزه سازد. ابعاد دستگاه ۳ در ۶.۵ سانتی متر بوده در نتیجه می توانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده کرده و یا حتی آن را بپوشید! قرار گیری بدنه اصلی این تصفیه کننده در پوششی ۲ میلی متری از آلومینیوم، استفاده از آن را لذت بخش تر کرده است.
این تصفیه کننده جمع و جور با استفاده از یک ماژول کوچک قادر به تولید ولتاژ بالا و در عین حال حفظ امنیت آن است. این ماژول به الیاف فیبر کربن متصل می شود در نتیجه دستگاه قادر به تولید تعداد زیادی آنیون و پخش آن ها در هوا خواهد بود. این آنیون ها محدوده ای به وسعت ۲۰ متر را در اطراف شما پوشش می دهند. علاوه بر این، دستگاه می تواند غلظت اکسیژن پاک در هوای محیط اطراف شما را بالا ببرد.
باتری قابل شارژ امکان فول شدن دستگاه در ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان را فراهم آورده است و پس از آن می توانید ۳۰ ساعت استفاده مفید داشته باشید.
این گجت جالب به مبلغ ۸۹ دلار قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا