از انگشتر تا ساعت! (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – این ساعت در اندازه های ۶٫۵ تا ۱۲ مناسب برای هر انگشتی طراحی شده است. تکنولوژی در این گجت در کنار خلاقیت، زیبایی و مدرنیته حرف اول را می زند. پوشش فلزی یکنواخت انگشتر احساس استفاده از یک جواهر تمام عیار را با شما خواهد بخشید. این گجت برای تامین امنیت …

موبنا، رکسانا دانیالی – این ساعت در اندازه های ۶٫۵ تا ۱۲ مناسب برای هر انگشتی طراحی شده است. تکنولوژی در این گجت در کنار خلاقیت، زیبایی و مدرنیته حرف اول را می زند. پوشش فلزی یکنواخت انگشتر احساس استفاده از یک جواهر تمام عیار را با شما خواهد بخشید.
این گجت برای تامین امنیت و استحکام از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و در عین حال که در انگشت شما به عنوان انگشتر قرار می گیرد، یک ساعت خلاقانه نیز هست. حلقه های بیرونی و میانی به ترتیب نشانگر ساعات و دقایق هستند و حلقه داخلی نیز ثانیه شمار است. هنگامی که حلقه بیرونی را بچرخانید، چراغ ال ای دی کار گذاشته شده در داخل انگشتر فعال شده و ساعت دقیق را به شما نشان می دهد!
علاوه بر این، گجت از یک باتری قابل شارژ ساخته شده است که می توان آن را به وسیله شارژر بی سیمش شارژ کرد. این ساعت تا ۳۰ متر نیز ضد آب بوده و می توانید آن را هنگام شنا، استحمام و یا ماهیگیری استفاده کنید.
این مجموعه به ارزش ۲۹۵ دلار آمریکا قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا