تقاضا برای لوزام جانبی های ارزان قیمت موبایل در بازار

موبنا، لیلا محمدنظامی – برخی از کارشناسان و فعالان این حوزه بر این باورند که هم اکنون لوزام جانبی های ارزان قیمت مورد تقاضای مشتریان قرار دارد چرا که به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی بیشتر مشتریان به خرید نمونه های ارزان قیمت روی آورده اند. کابل تخت تبدیل USB به لایتنینگ ریمکس مدل Fishbone به …

موبنا، لیلا محمدنظامی – برخی از کارشناسان و فعالان این حوزه بر این باورند که هم اکنون لوزام جانبی های ارزان قیمت مورد تقاضای مشتریان قرار دارد چرا که به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی بیشتر مشتریان به خرید نمونه های ارزان قیمت روی آورده اند.


کابل تخت تبدیل USB به لایتنینگ ریمکس مدل Fishbone به طول ۱۰۰ سانتی متر با قیمت ۱۲ هزار تومان
با استفاده از کابل لایتنینگ «ریمکس» مدل «Fishbone» دیگر نیازی به این نیست که هنگام اتصال کانکتور «USB» به درگاه شارژ، جهت ورود کابل را چک کنید. کانکتور دوطرفه‌ی این کابل اتصال را راحت کرده است و ساختار تخت کابل هم مانع از ایجاد گره در طول کابل می‌شود.
از این کابل می‌توان برای انتقال اطلاعات و شارژ گوشی و تبلت‌های اپل که درگاه لایتنینگ دارند استفاده کرد.
شدت‌جریان عبوری از آن ۲.۱ آمپر است و طول آن به ۱۰۰ سانتی‌متر می‌رسد. نکته‌ی دیگری که درباره‌ی این کابل می‌توان گفت، کانکتور USB دوطرفه آن است. کانکتور در قسمت میانی قاب فلزی قرار گرفته است تا امکان اتصال آن از دو طرف مانند کانکتورهای لایتنینگ و «USB-C» ممکن باشد.
رشته‌های درون کابل به‌صورت دولایه هستند و این کار کمی ضخامت کابل را بیشتر کرده است. این کابل در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و زرد عرضه شده است. اگر همیشه در هنگام اتصال کانکتور USB مجبور به پشت‌ورو‌کردن کانکتور می‌شوید، با خرید کابل لایتنینگ ریمکس، با این مشکل خداحافظی خواهید کرد.


Remax 2.1A Single Port Car Charger با قیمت ۱۹,۰۰۰ هزار تومان
یک گوشی موبایل یا تبلت زمانی مفید است که شارژ داشته باشد، تا دیروز با یک‌بار شارژ کردن گوشی‌تان می‌توانستید تا چند روز از آن استفاده کنید، ولی آیا هنوز هم یک‌بار شارژ برای گوشی‌های امروزی کفایت می‌کند؟ استفاده از اینترنت، بازی‌های آنلاین، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌های چندرسانه‌ای، برنامه‌هایی که مدام در حال اجرا هستند، همه این‌ها روی باتری تاثیر می‌گذارند و باعث می‌شوند که شارژ موبایلتان زودتر تمام شود. زمانی که بیرون از خانه هستید، داشتن دستگاهی که بتوان با آن موبایل خودتان را شارژ کنید، بسیار اهمیت دارد. شارژرهای فندکی در مواقع اضطراری به کارمان می‌آیند و این اطمینان را به شما می‌دهند که همیشه فرصت شارژ کردن گوشی موبایل یا تبلت خود را دارید. با این شارژر، همزمان که مشغول رانندگی هستید، می‌توانید دستگاه هوشمند خود را شارژ کنید. این محصول برای استفاده از منبع تغذیه ۱۲ ولتی اتومبیل طراحی شده است و با ولتاژی که از باتری ماشین می‌گیرد، شدت جریان ۲.۱ آمپری تولید می‌کند. این مدل برای دستگاه‌هایی مناسب است که از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شوند.


شارژر همراه در مدل IB52 با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعت با قیمت ۲۹ هزار تومان
پاور بانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند، کافی ست با یک کابل آن‌ها را به درگاه USB یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل نمایید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا مقدار شارژ بیشتری را می‌توانند برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی نیز جز فاکتورهایی است که می‌بایست در نظر گرفت.برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی ۱ آمپر نیاز است ولی برای اینکه بتوان تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل ۲ آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاور بانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانان برق می‌باشند. شما می‌توانید بسته به نیازتان مدلی که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید.


پایه نگهدارنده گوشی مدل Your Magnet با قیمت ۱۵ هزار تومان
پایه نگه‌دارنده Your Magnet، می‌تواند گوشی‌های ۵.۵ اینچی و کوچک‌تر را به‌صورت افقی یا عمودی نگه دارد. حتما با شنیدن اسم این کالا (Your Magnet) تصور می‌کنید با پایه نگه‌دارنده‌ای روبرو هستید که به‌صورت مغناطیسی یا آهنربایی می‌تواند گوشی‌های موبایل را نگه دارد. اما این تصور اشتباهی است. اسم این کالا معرف طراحی و فرم ظاهری آن است. پایه نگهدارنده کوچکی که به‌صورت یک آهنربای نعلی طراحی و ساخته شده است. این پایه هیچ‌گونه خاصیت آهنربایی ندارد. جنس آن از پلاستیک است و به کمک بادکش‌های لاستیکی که در دو انتهای آن تعبیه‌شده‌اند، به بدنه گوشی متصل می‌شود. بادکش‌ها قابلیت اتصال به سطح شیشه و سرامیک را هم دارند. می‌توان از آن‌ها برای نگهداری لوازم کوچک آشپزخانه روی دیوار آشپزخانه یا آیینه هم استفاده کرد. بااتصال پایه به محل مناسب در پشت‌گوشی یا تبلت های سبک، می‌توان آن‌ها را به‌صورت افقی یا عمودی روی سطح میز نگه داشت. با خرید Your Magnet علاوه بر داشتن پایه نگه‌دارنده، می‌توان از آن برای تزئین میز کار هم استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا