قتل بی‌رحمانه زن به خاطر یک مشت طلا

موبنا – سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر، قاتل زن جوان جمی دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح جزییات این حادثه افزود: روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال، خانمی ۳۸ ساله به نام «س» پس از خروج از منزل، دیگر به خانه مراجعه نمی‌کند و پس از تحقیقات صورت گرفته …

موبنا – سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر، قاتل زن جوان جمی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح جزییات این حادثه افزود: روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال، خانمی ۳۸ ساله به نام «س» پس از خروج از منزل، دیگر به خانه مراجعه نمی‌کند و پس از تحقیقات صورت گرفته در نیروی انتظامی و اداره آگاهی و پیگیری‌های صورت گرفته، جسد این خانم در کوه‌های اطراف شهرستان جم شناسایی شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: بلافاصله پس از کشف جسد، تحقیقات برای مشخص شدن و شناسایی قاتل آغاز شد و اقدامات تخصصی و کارشناسی برای انگیزه قتل و نوع قتل، صورت گرفت که در نهایت منجر به شناسایی و دستگیری قاتل در مدت زمان ۱۱ روز از وقوع قتل شد.

وی ابراز داشت: ساعتی قبل، قاتل که جوان کارگر ۲۵ ساله و اهل یکی از استان‌های همجوار بوده در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اعترافات قاتل اظهار داشت: قاتل، انگیزه خود از قتل را سرقت زیورآلات اعلام کرده و با کشاندن خانم جوان به مکانی خلوت، وی را خفه و طلاجات وی را سرقت کرده است.

عباس‌زاده بیان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر در راستای ایجاد نظم و امنیت و آرامش در نقاط مختلف استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

 منبع: جام جم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا