آزمایش وحشتناک داعش روی زندانیان

موبنا – این روزنامه افزود: داعش کارگاههای تولید سلاح های شیمیایی و مقرهای عملیاتی خود را به مناطق مسکونی برده است تا از حملات هوایی ائتلاف درامان باشد. به نوشته این روزنامه، داعش که از دو سال پیش شهر موصل را به اشغال خود در آورده است، تلاش می کند که سلاح های شیمیایی برای …

موبنا – این روزنامه افزود: داعش کارگاههای تولید سلاح های شیمیایی و مقرهای عملیاتی خود را به مناطق مسکونی برده است تا از حملات هوایی ائتلاف درامان باشد.

به نوشته این روزنامه، داعش که از دو سال پیش شهر موصل را به اشغال خود در آورده است، تلاش می کند که سلاح های شیمیایی برای حملات در سوریه و عراق و کشورهای غربی تولید کند.

روزنامه دیلی تلگراف افزود: داعش در تولید سلاح های شیمیایی روی دانشمندان عراقی که در برنامه تسلیاتی سابق عراق کار می کردند، متکی است.

این روزنامه تصریح کرد: فرمانده واحد تولید سلاح های شیمیایی داعش به نام سلیمان داوود العفاری که نیروهای آمریکایی او را در ماه مارس گذشته بازداشت کردند، اطلاعاتی از عملیات شیمیایی داعش در اختیار سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا “سیا” قرار داده است.

به نوشته دیلی تلگراف، روزنامه نگاران محلی به نقل از یک جاسوس در داخل گروه داعش گفتند که سگ ها و خرگوش ها درپی آزمایش های شیمیایی داعش روی آنها در مرکز یک منطقه مسکونی دفن شده‌اند.

 منبع:  تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا