وقتی زنان پلیس لاس وگاس حجاب می‌کنند!+ عکس

موبنا – زنان پلیس آمریکا در این طرح هنگام دیدار با زنان مسلمان و یا در زمان حضور در منازل آنها و همچنین حضور در مراکز اسلامی از پوشش حجاب استفاده می کنند. “ساشا لارکن” –سخنگوی پلیس لاس وگاس– درباره طرح ارتباط با جامعه گفت: “این طرح تنها در لاس وگاس اجرا می شود و …

موبنا – زنان پلیس آمریکا در این طرح هنگام دیدار با زنان مسلمان و یا در زمان حضور در منازل آنها و همچنین حضور در مراکز اسلامی از پوشش حجاب استفاده می کنند.

وقتی زنان پلیس لاس وگاس حجاب می‌کنند

“ساشا لارکن” –سخنگوی پلیس لاس وگاس– درباره طرح ارتباط با جامعه گفت: “این طرح تنها در لاس وگاس اجرا می شود و ممکن است در آینده در سایر ایالتها نیز اجرا شود.”
وی در گفتگو با روزنامه “واشینگتن پست” اظهار داشت: “با اجرای این طرح، زنان پلیس ارتباط نزدیکی را با زنان و کودکان مسلمان برقرار می کنند.”

این اقدام پلیس لاس وگاس با انتقاد برخی از محافل آمریکایی مواجه شده است. لارکن در واکنش به این انتقادات گفت: “ما این برنامه را به دلیل مشکلات به وجود آمده در روابط پلیس و اقلیت مسلمان اجرا کردیم. داستان از زمانی آغاز شد که نیروهای پلیس مشغول اجرای یک عملیات برای دستگیری یک فرد قاچاقچی بودند. این فرد به مسجد فرار کرد. نیروهای ما در آن لحظه نمی دانستند با مسلمانان در مسجد چگونه برخورد کنند تا موجب آزار و اذیت آنها نشوند.”

“اسلام عبدالله” –مدیر یکی از مساجد لاس وگاس — درباره این طرح پلیس گفت: “اجرای این طرح باید در دیگر ایالات آمریکا نیز فراگیر شود. هنگامی که با مسلمان در سایر ایالات دیدار می کنم و از محجبه شدن نیروهای پلیس سخن می گویم آنها باور نمی کنند.”

حدود ۳۰ هزار مسلمان در لاس وگاس زندگی می کنند. این شهر درخصوص قمار و جنایت آوازه بدی دارد و این موضوع مسلمان این شهر را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

در تحولی دیگر، یک زن مسلمان در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه “ای بی سی” آمریکا پخش شد، درباره بد رفتاری با اقلیت مسلمان در این کشور گفت: “یک زن به من حمله کرد و یک مایع عجیب را بر روی من ریخت. او به من گفت: تو تروریست هستی. ترامپ شما را از این کشور بیرون می کند. بازگرد به کشوری که از آن آمده ای.” این بانوی محجبه در ادامه  اظهار داشت : “به کجا بازگردم وفتی در این ایالت به دنیا آمده ام و والدین من از اهالی جنوب آمریکا هستند. ”

 

 منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا