نسخه جدید اپلیکیشن توئیتر مجهز به حالت ویژه برای شب

موبنا، رضا خواجه‌وند – نسخه جدید این اپلیکیشن حالت ویژه برای شب دارد که به صورت خودکار رنگ پس‌زمینه توئیتر را از سفید به مشکی تغییر می‌دهد و رابط کاربری به رنگ آبی پررنگ درمی‌آید تا خواندن مطالب در آن آسان‌تر شود. این نسخه آلفا از اپلیکیشن موبایلی توئیتر بخش ویژه برای فعال کردن قابلیت …

موبنا، رضا خواجه‌وند – نسخه جدید این اپلیکیشن حالت ویژه برای شب دارد که به صورت خودکار رنگ پس‌زمینه توئیتر را از سفید به مشکی تغییر می‌دهد و رابط کاربری به رنگ آبی پررنگ درمی‌آید تا خواندن مطالب در آن آسان‌تر شود.

این نسخه آلفا از اپلیکیشن موبایلی توئیتر بخش ویژه برای فعال کردن قابلیت مذکور را شامل نمی‌شود و به صورت خودکار عمل می‌کند. البته پیش‌بینی می‌شود که در نسخه نهایی یک بخش ویژه برای این قابلیت در نظر گرفته شود.

twitter (1)

ایده اصلی برای استفاده از رابط کاربری مخصوص فضاهای تاریک یا شب جدید نیست. بسیاری از ابزارهای کاربردی ساخته شده در شرکت‌های نرم‌افزاری این قابلیت را شامل می‌شوند تا برحسب نور محیط، کاربر بتواند رنگ و نور اپلیکیشن خود را تنظیم کند.

اندروید این امکان را در اختیار شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزار قرار داده است تا بتوانند این سرویس را به کاربران ارایه دهند. قابلیت مذکور از فوریه امسال با سیستم Android Support Library 23.2 در اختیار شرکت‌های نرم‌افزاری گذاشته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا