نیمی از کاربران بازگشت نوکیا به بازار گوشی را موفقیت‌آمیز می‌دانند

موبنا، رضا خواجه‌وند – نوکیا هفته گذشته اعلام کرده بود که تصمیم جدی دارد به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برگردد. این شرکت فنلاندی می‌خواهد با استفاده از برند خود بار دیگر گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مبتنی بر سیستم عامل اندروید را تولید کند. نکته اینجاست که شرکت فنلاندی سال ۲۰۱۴ برند و مرکز تولید …

موبنا، رضا خواجه‌وند – نوکیا هفته گذشته اعلام کرده بود که تصمیم جدی دارد به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برگردد. این شرکت فنلاندی می‌خواهد با استفاده از برند خود بار دیگر گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مبتنی بر سیستم عامل اندروید را تولید کند.

نکته اینجاست که شرکت فنلاندی سال ۲۰۱۴ برند و مرکز تولید دستگاه‌های الکترونیکی خود را به مایکروسافت واگذار کرد و هم‌اکنون تصمیم گرفته است دوباره وارد این بازار شود.

Nokia (1)

البته هم‌اکنون در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند رقبای زیادی فعالیت می‌کنند که این مسئله کار را برای نوکیا دشوار خواهد کرد. اگرچه برند نوکیا بین مردم جهان شناخته شده است، ولی شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ و اپل این بازار را در دست گرفته‌اند.

به هر حال، یک نظرسنجی آنلاین جهانی انجام شده است تا نحوه نگرش مردم به حضور مجدد نوکیا در بازار جهانی مشخص شود. در این نظرسنجی ۴۹.۵۸ درصد مردم اعلام کردند که شرکت فنلاندی نوکیا به طور حتم می‌تواند در این بازار موفق شود، ۳۵.۸۲ درصد توضیح دادند که از موفقیت نوکیا در این بازار پس از مشاهده نخستین محصول آن مشخص می‌شود و ۱۴.۶ درصد هم اظهار داشتند که نوکیا در این زمینه به موفقیت قابل ملاحظه‌ای نمی‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا