دستگاه واقعیت مجازی اپل در آستانه تولید

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این دیدار صحبت‌هایی در مورد تولید و فروش دستگاه‌های اپل در کشور هند به میان آمده است و بدیهی است که کوک در جریان سفر خود با تعداد زیادی از افراد برجسته و تاثیرگذار هند ملاقات می‌کند. در یکی از این دیدارها «عمران هشمی» از بازیگران برجسته هند با کوک …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این دیدار صحبت‌هایی در مورد تولید و فروش دستگاه‌های اپل در کشور هند به میان آمده است و بدیهی است که کوک در جریان سفر خود با تعداد زیادی از افراد برجسته و تاثیرگذار هند ملاقات می‌کند.

در یکی از این دیدارها «عمران هشمی» از بازیگران برجسته هند با کوک دیدار می‌کند. او یک عکس منتشر کرده که در کنار کوک و دیگر افراد برجسته ایستاده و در زیر آن نوشته است که ما از هم‌اکنون منتظر دستگاه واقعیت مجازی اپل هستیم.

apple VR (2)

اپل طی ماه‌های اخیر چندین حق امتیاز در زمینه واقعیت مجازی به ثبت رسانده است و استخدام برخی کارمندان جدید نشان می‌دهد که این شرکت سرمایه‌گذاری‌های گسترده در این زمینه کرده است.

بر اساس گفت‌وگوهایی که بین کوک و نخست‌وزیر هند انجام شده است، احتمال می‌رود نخستین محصول شرکت اپل در حوزه واقعیت مجازی در کشور هند به تولید برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا