جزییات سرمایه‌گذاری‌های Salesforce برای حضور در عرصه یادگیری ماشینی

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، بر اساس فرم موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، این شرکت در آپریل امسال ۳۲.۸ میلیون دلار پرداخت کرد تا استارت‌آپ MetaMind فعال در زمینه هوش مصنوعی را خریداری کند. خبرگزاری Business Insider نیز در این زمینه توضیح داد ۳۱.۲ میلیون دلار از رقم مذکور قابل …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، بر اساس فرم موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، این شرکت در آپریل امسال ۳۲.۸ میلیون دلار پرداخت کرد تا استارت‌آپ MetaMind فعال در زمینه هوش مصنوعی را خریداری کند. خبرگزاری Business Insider نیز در این زمینه توضیح داد ۳۱.۲ میلیون دلار از رقم مذکور قابل توجیه است و مابقی این مبلغ بیش از ارزش شرکت مذکور به آنها پرداخت می‌شود.

شرکت Salesforce همچنین اعلام کرد ۴۱.۶ میلیون دلار دیگر را نیز برای خرید دو شرکت دیگر سرمایه‌گذاری می‌کند که از جمله آنها می‌توان به استارت‌آپ PredictionIO فعال در حوزه یادگیری ماشینی اشاره کرد.

این خریدها در فصل گذشته در حالی انجام شد که Salesforce چندین سرمایه‌گذاری دیگر را هم در عرصه یادگیری ماشینی انجام داده بود که از جمله آنها می‌توان به خرید شرکت‌های MinHash و TempoAI اشاره کرد.

«مارک بنیوف» مدیرعامل Salesforce در آخرین کنفرانس این شرکت برای اعلام نتایج مالی فصلی اعلام کرد هوش مصنوعی هدف بعدی Salesforce محسوب می شود و بازار مربوط به این حوزه به میزان قابل ملاحظه در حال رشد است.

نوامبر گذشته بنیوف بر این مسئله تاکید کرد که شرکت او قصد ندارد فقط روی یک فناوری تمرکز داشته باشد و در عوض فناوری‌های مختلف را توسعه می‌دهد تا بهترین تجربه کاربری را در اختیار مشتریان خود بگذارد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا