طارمی: دایی و کریمی گفتند وقت رفتنم به اروپاست

موبنا – مهدی طارمی که میهمان حضوری برنامه این هفته نود بود، درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد: * خدا را شکر می کنم. سه سال پیش پادگان بودم و بعد به لیگ دسته اول رفتم. علی دایی مرا دید و به پرسپولیس آورد. دو فصل پیش هم توانستم نسبتا خوب کار کنم و امسال هم …

موبنا – مهدی طارمی که میهمان حضوری برنامه این هفته نود بود، درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد:

* خدا را شکر می کنم. سه سال پیش پادگان بودم و بعد به لیگ دسته اول رفتم. علی دایی مرا دید و به پرسپولیس آورد. دو فصل پیش هم توانستم نسبتا خوب کار کنم و امسال هم عزمم را جزم کرده بودم تا آقای گل شوم.

* قبول دارم که فراز و نشیب زیادی داشتم. شاید به خاطر سن و سال کم من بود ولی خدا را شکر می کنم که آقای گل شدم.

* شرمنده هواداران پرسپولیس شدیم. از ابتدای فصل با بدشانسی شروع کردیم. با وجود موقعیتهای زیاد، فرصتها را از دست می دادیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و امتیازات بیشتری جمع کردیم ولی در سه بازی آخر، تیم ها مقابل ما ۱۱ نفره دفاع می کردند.

* در بازی با نفت بود که قهرمانی را از دست دادیم. در بازی با راه آهن هم استرس زیادی داشتیم. حضور پرشمار تماشاگران هم استرس ما را بیشتر می کرد.

* بعد از بازی با استقلال تهران، یک هفته محروم بودم. فصل برای من بعد از دربی تمام نشد. به شخصه قبول دارم سه بازی آخر یک مقدار بد بازی کردم ولی اگر لیگ ادامه داشت، بهتر می شدم.

* در برنامه نود یک آیتم نشان دادید که من خوب پنالتی می گیرم ولی داوران بد متوجه شدند. آنها فکر می کردند من از قصد خودم را زمین می اندازم و بعد از آن دو پنالتی ما را نگرفتند.

* در بازیسازی هم خوب بوده ام. در تیم ملی هم پشت مهاجم هستم و آنجا هم زیاد کار می کنم که موفق باشم.

* کار من امسال راحتتر بود چون بازیکنان ما مثل محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده زیاد می دویدند.

* بازی در پرسپولیس سخت است چون طرفدار زیاد دارد و همه از شما توقع دارند. آنها دوست دارند همیشه تیمشان برنده باشد. من امسال برای باشگاه زیاد زحمت کشیدم و هرچه داشتم گذاشتم تا قهرمان شویم ولی قسمت نبود.

* در بازی با استقلال رامین (رضائیان) به من گفت اجازه بده پنالتی را من بزنم ولی خودم دوست داشتم هت تریک کنم که پنالتی گل نشد. بعد از گلی که رامین رضائیان به استقلال زد خیلی خوشحال شدم.

* نمی خواهم بازارگرمی کنم ولی چند پیشنهاد هست که دارم به آنها فکر می کنم.

* باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که از من در همه شرایط حمایت کردند ولی به این نتیجه رسیدم که اگر پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشم، پاسخ مثبت بدهم.

* درباره پیشنهاد لگانس اسپانیا باید بگویم که چند تیم از کشورهای خوب پیشنهاداتی داده اند که در این یک ماه تکلیفم مشخص خواهد شد.

* من با همه بزرگان فوتبال مثل دایی و کریمی صحبت کردم، حتی امروز هم با بزرگان تیم ملی مشورت کردم که همه می گویند امسال وقت رفتن من به اروپا است. حالا شاید قسمت شد در پرسپولیس ماندم ولی باید ببینم چه می شود.

* خدا را شکر در این دو سال گذشته خودم را فراموش نکرده ام. خداوند هم دوستان خوبی به من داده است که آنها عامل پیشرفتم هستند. همیشه سعی می کنم دور از حاشیه باشم.

* من هیچوقت چنین جسارتی نمی کنم که بگویم بزرگتر تیم هستم. خودم را در حدی نمی بینم که این حرف را بزنم.

* احتمال دارد فصل آینده مقابل مسی و رونالدو بازی کنم.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا