کف و سقف شهریه مدارس غیردولتی پایتخت

موبنا – مجتبی زینی‌وند در نشستی خبری با بیان اینکه شورای تعیین شهریه در هر منطقه بر اساس اسناد ارائه شده از سوی موسس و شاخصه‌های در نظر گرفته شده اقدام به اعلام شهریه مصوب می‌کنند گفت: مواردی چون امکانات و تجهیزات، عملکرد اداری و پشتیبانی، وضعیت نیروی انسانی، سطح آموزشی و… از جمله این …

موبنا – مجتبی زینی‌وند در نشستی خبری با بیان اینکه شورای تعیین شهریه در هر منطقه بر اساس اسناد ارائه شده از سوی موسس و شاخصه‌های در نظر گرفته شده اقدام به اعلام شهریه مصوب می‌کنند گفت: مواردی چون امکانات و تجهیزات، عملکرد اداری و پشتیبانی، وضعیت نیروی انسانی، سطح آموزشی و… از جمله این شاخص‌ها هستند.

وی افزود: امسال درصد رشد شهریه در دوره متوسطه دوم و پیش دانشگاهی کمتر از ۱۵ درصد است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در دوره ابتدایی ۳۱ ساعت درس ارائه می‌شود که ‌۲۵ ساعت آن برنامه مصوب درسی و ۶ ساعت فوق برنامه است اظهار کرد: کف شهریه مدارس ابتدایی غیردولتی در شهر تهران ۲ میلیون و ۲۲هزار تومان و سقف آن ۵ میلیون و ۵۹۵هزار تومان است.

زینی وند ادامه داد: در متوسطه اول ۳۸ساعت درسی وجود دارد که ۳۰ ساعت برنامه درسی مصوب و ۸ ساعت فوق برنامه است. کمترین میزان شهریه مصوب شهر تهران در این دوره ۲ میلیون و۹۹۰هزارتومان و بیشترین میزان آن ۶ میلیون ۸۵۶هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در متوسطه دوم نیز ۴۲ ساعت درس ارائه می شود که ۳۴ ساعت آن برنامه مصوب درسی و ۸ ساعت آن فوق برنامه است گفت: کف شهریه در این دوره ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سقف آن ۸ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: در دوره پیش دانشگاهی ۴۰ ساعت درس ارائه می شود که ۱۶ ساعت آن فوق برنامه است، بر این اساس در شهر تهران کمترین میزان شهریه در این دوره ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان و بیشترین میزان آن ۱۰میلیون و ۵۲۴ هزار تومان است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا