پسر ۲۰ ساله، جان شوهر عمه‌اش را گرفت

موبنا – در ساعت ۲۲:۱۵ روز دوم خرداد ماه امسال وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان وفادار شرقی به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام و با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی حدودا ۳۰ ساله به‌نام حامد . ک طی درگیری با یکی از بستگانش به …

موبنا – در ساعت ۲۲:۱۵ روز دوم خرداد ماه امسال وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان وفادار شرقی به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام و با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی حدودا ۳۰ ساله به‌نام حامد . ک طی درگیری با یکی از بستگانش به نام پوریا . الف ۲۰ ساله مورد اصابت چاقو از ناحیه چپ سینه قرار گرفته است.

در ادامه با وجود انتقال حامد . ک به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی، وی به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه حیاتی بدن و خونریزی شدید فوت کرد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان اداره دهم با حضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری پرداختند.

عموی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل ماشین نشسته بودم که مشاهده کردم برادرزاده‌ام پوریا در حال فحاشی شوهرخواهرم است و حالت عادی نیز ندارد. آنهابا هم درگیر شدند، حامد با دسته تی به سمت او حمله‌ور شد و پوریا نیز با چاقو به سمت او رفت و یک ضربه به قلب حامد زد؛ پوریا سوار موتور شد و حامد نیز با ماشین یکی از بستگان به بیمارستان منتقل شد.

یکی از اهالی محل نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حال پارک خودرو بودم که متوجه صدای درگیری شدم. پس از چند لحظه، درگیری به بیرون کشیده شد و مشاهده کردم که پوریا اول با فحاشی بیرون آمد و به سمت حامد حمله ور شد؛ حامد نیز با دسته تی به سمت او حمله ور شد که پوریا با چاقویی که در دست داشت یک ضربه به سینه او زد و با موتور از محل متواری شد.

با شناسایی دقیق متهم، کارآگاهان با بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام نزاع و درگیری و مجروح کردن یک نفر با سلاح سرد در سال گذشته دستگیر و به تازگی ۱۳ اردیبهشت ماه از زندان آزاد شده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از ارتکاب جنایت به منزل خواهرش در شهرستان کرج متواری شده است؛ هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم در شهرستان کرج انجام شده بود که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند متهم در ساعت ۶ صبح امروز ،سوم خرداد، به محل سکونتش در تهرانپارس – خیابان وفادار شرقی مراجعه کرده است که بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل اقدام به دستگیری وی کردند.

متهم با اشاره به این موضوع که پیش از جنایت اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده است، در اظهاراتش صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: پس از مصرف مشروبات الکلی به خانه آمده بودم که ناگهان زنگ خانه زده شد. جوانی موتورسوار سراغ مقتول را گرفت؛ به او پاسخ دادم که وی در خانه نیست و در ادامه از او پرسیدم که با شوهر عمه‌ام چه‌کار دارد که آن شخص پاسخ داد برای خرید مواد مخدر شیشه آمده است. با اطلاع از علت حضور این شخص از وی خواستم که از آنجا برود که در همین زمان، مقتول وارد خانه شد؛ به او اعتراض کردم که مگر اینجا محل فروش شیشه است که ناگهان او شروع به ناسزا گفتن به من کرد و در ادامه درگیر شدیم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اظهارات شاهدان و نهایتا اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا