بازداشت پدر خوانده جیب بری بی. آر.تی

موبنا – ۲۵اردیبهشت امسال دستگیری سارق جیب بر توسط عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر به کلانتری ۱۲۹ جامی اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که سارق پس از سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه در ایستگاه خط BRT چهارراه ولیعصر، متوجه تعقیب خود …

موبنا – ۲۵اردیبهشت امسال دستگیری سارق جیب بر توسط عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر به کلانتری ۱۲۹ جامی اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که سارق پس از سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه در ایستگاه خط BRT چهارراه ولیعصر، متوجه تعقیب خود توسط صاحب گوشی شده لذا به قصد متواری شدن وارد زیرگذر مترو می شود که با راهنمایی مالک گوشی تلفن همراه، توسط عوامل انتظامی پلس مترو دستگیر می شود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور قاضی ذکیپور، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: هنگام خروج از اتوبوس BRT در ایستگاه چهارراه ولیعصر ، ناگهان این شخص ضربه ای محکم به من زد، همزمان با برخورد وی ، متوجه خارج شدن گوشی تلفن همراه خود از داخل جیب کتم شدم. به سرعت از ایستگاه خارج شده و به تعقیب شخصی رفتم که در هنگام برخورد با من متوجه رنگ قهوه ای لباسش شده بودم. همزمان با گوشی تلفن همراه دوم خود به خط اول خود زنگ زدم که دیدم این شخص دستش را به داخل جیب شلوارش برد و پس از بیرون آوردن گوشی تلفن همراه من ، آنرا خاموش کرد.

سریعا او را تعقیب کرده و به دنبال او رفتم اما وی با اطلاع از تعقیبش قصد داشت تا از طریق زیرگذر مترو چهارراه ولیعصر از محل متواری شود که در داخل ایستگاه مترو مانع از ادامه فرار او شده و با حضور ماموران پلیس مترو ، او دستگیر و به کلانتری ۱۲۹ منتقل شد.

با بررسی سوابق سارق،کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم عبدالحسین . ۴۵ ساله از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به ویژه جیب بری است که ۱۱ فقره سابقه دستگیری دارد و اولین بار در سال ۶۷ دستگیر و با عناوین مختلف و جعلی همچون قنبریان ، میرزایی ، علیپور ، قنبری و … روانه زندان شده است.

سرهنگ کارآگاه حمـدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی و مالباختگانی که به شیوه جیب بری به ویژه در محدوده ایستگاه های مترو و خصوصا BRT چهارراه ولیعصر ، انقلاب و امام حسین مورد سرقت قرار گرفتند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و توسط این شخص موردسرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – انتهای خیابان ۱۲ فروردین مراجعه کنند.

 منبع:مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا