روز پرخبر استان بوشهر در قتل

موبنا – کارآگاهان پلیس استان بوشهر عامل جنایتی را شناسایی و دستگیر کردند که به طمع سرقت طلاهای زنی جوان او را به قتل رسانده و جسدش را تکه تکه کرده بود. سردار حیدر عباس زاده سوم خرداد امسال را پر خبر آغاز کرد و علاوه بر اعلام خبر دستگیری عامل قتل یک تبعه افغانی …

موبنا – کارآگاهان پلیس استان بوشهر عامل جنایتی را شناسایی و دستگیر کردند که به طمع سرقت طلاهای زنی جوان او را به قتل رسانده و جسدش را تکه تکه کرده بود.

سردار حیدر عباس زاده سوم خرداد امسال را پر خبر آغاز کرد و علاوه بر اعلام خبر دستگیری عامل قتل یک تبعه افغانی در روستای زیارت شهرستان دشتستان به عملیات پلیس و ردزنی مظنون اصلی قتل زن ۳۷ ساله ای اشاره کرد که جسد او در اطراف شهر جم کشف شده بود.

زن جوان قربانی برق طلا
هنوز ۹ روز به پایان اردیبهشت ماه باقی بود که خانواده زنی جوان نگران از بازنگشتن او به خانه از پلیس شهر جم کمک خواستند. بررسی های اولیه نشان می داد این زن که حدودا ۳۷ سال داشت برای خرید از خانه خارج شده ولی با وجود آنکه کار خاصی نداشته تا شب به خانه بازنگشته است.

نگرانی خانواده این زن جوان به رسانه ها نیز رسید. با این حال هیچ سرنخ یا خبری از علت غیبت این زن به دست پلیس و خانواده او نیفتاد تا اینکه روز ۳۰ اردیبهشت ماه امسال جسد متلاشی شده و تکه تکه شده این زن کشف شد اما به دلیل عدم امکان شناسایی گره ای از معمای ناپدید شدن این خانم ۳۷ ساله باز نکرد.

با این وضع و در حالی که کشف جسد تکه تکه شده یک زن در فضای رسانه های محلی دست به دست می چرخید پلیس با بررسی های اولیه از جسد و تحقیقات از خانواده این زن با این فرض مواجه شد که احتمال سرقت طلا و زیورآلات می تواند فرضیه ای باشد که ماموران را به سمت عامل جنایت هدایت کند.

سردار حیدر عباس زاده رییس پلیس استان بوشهر در این باره به رسانه ها گفته است: کارآگاهان پلیس بوشهر با پیگیری فرضیه سرقت سرنخ هایی به دست آوردند و برپایه آن بازار خرید و فروش طلا در استان های هم جوار با بوشهر را تحت کنترل خود گرفتند تا اینکه توانستند مظنون پرونده که مردی ۲۵ ساله بود را ردزنی کنند.

به گفته سردار عباس زاده، این جوان اهل یکی از استان های همجوار با بوشهر بوده و برای کارگری در شهر جم ساکن شده بود که برای فروش مقداری طلا به شیراز رفته بود. با این اطلاعات کارآگاهان پلیس توانستند رد این جوان را در شیراز گرفته و صبح سوم خرداد او را به دام اندازند.

فرمانده پلیس استان بوشهر همچنین گفته است: متهم این جنایت آقای «م» است و پس از دستگیری اعتراف کرده در روز حادثه زن جوان را به محلی خلوت کشانده و طلاهای او را سرقت کرده است.

متهم این پرونده طلاهای مقتول را به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته بود که دستگیر شد.

دستگیری قاتل افغانی در روستای زیارت
پلیس بوشهر سوم خرداد را با دستگیری مظنون جنایتی دیگر در روستای زیارت از توابع دشتستان آغاز کرد. براساس اعلام سردار عباس زاده فرمانده پلیس استان بوشهرشامگاه دوم خردادماه یک تبعه افغانی در روستای زیارت و در منزلش به ضرب یک قبضه تبر به قتل رسید.

به گفته این مقام پلیس، تحقیقات محلی خبر از آن داشت که ۲ نفر به خانه مقتول حمله کرده بودند.

سردار عباس زاده درجمع خبرنگاران استان بوشهر گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته عامل این قتل دستگیر شده و هم‌اکنون در حال بازجویی از آنها هستیم.

انتقام از شوهر با قتل دو فرزند
استان بوشهر با ماجرایی دیگر نیز روی خط خبرهای داغ حوادثی بود. ماجرایی که در آن زنی ۲۹ ساله دو فرزند ۲ساله و ۶ماهه خود را خفه کرد. شعبان کاویان‌پور دادستان شهرستان کنگان دراین باره گفت: این مادر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری که شوهرش به مسافرت رفته بود اقدام به قتل فرزندانش کرد و سپس قصد خودکشی داشت که خودکشی وی ناموفق بود. به گفته داستان کنگان این زن در اعترافات خود اعلام کرده در ابتدا گلو و دهان دختربچه خود را گرفته تا جان داده است و سپس نیز با همین روش پسربچه خود را به قتل رسانده است و بعد از قتل دو فرزندش با بریدن رگ دستش قصد خودکشی داشت

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا