گوگل حسگرهای موبایلی را به آزمایشگاه علمی تبدیل می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوگل تصمیم گرفته است به کودکان آموزش دهد تا متوجه شوند تمام این حسگرها می‌توانند به صورت علمی هم مورد استفاده قرار گیرند. غول اینترنتی جهان در پایان کنفرانس سالانه Google I/O اپلیکیشن جدیدی را با نام Science Journal عرضه کرد و توضیح داد این ابزار کاربردی از تمام حسگرهای موجود …

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوگل تصمیم گرفته است به کودکان آموزش دهد تا متوجه شوند تمام این حسگرها می‌توانند به صورت علمی هم مورد استفاده قرار گیرند.

غول اینترنتی جهان در پایان کنفرانس سالانه Google I/O اپلیکیشن جدیدی را با نام Science Journal عرضه کرد و توضیح داد این ابزار کاربردی از تمام حسگرهای موجود در دستگاه موبایلی استفاده می‌کند تا بتواند در مورد دنیای پیرامون شما محاسبات دقیق انجام دهد.

Google Science Journal (1)

این اپلیکیشن بخشی از طرح نوآورانه Making & Science گوگل محسوب می‌شود که بر اساس آن کودکان تشویق می‌شوند تا به دنیای پیرامون خود خلاقانه نگاه کنند و چشم‌انداز علمی‌تر داشته باشند. ابزار کاربردی گوگل قادر است تمام داده‌های مورد نیاز را ذخیره کند و پس از انجام تحلیل دقیق روی آنها، نمودارهای اختصاصی ارایه دهد.

Google Science Journal (2)

کودکان به کمک این ابزار کاربردی موبایلی می‌توانند بررسی‌های علمی مختلف انجام دهند و با انجام آزمایش‌های علمی، پیش‌بینی‌های دقیق‌تر در مورد نظریه‌های مختلف داشته باشند.

شرکت گوگل همچنین یک سایت اینترنتی ویژه ارایه کرده است که به کودکان کمک می‌کند داده‌های مورد نیاز خود را آسان‌تر جمع‌آوری کنند. در این سایت داده‌های هر حسگر به صورت مجزا جمع‌آوری و محاسبه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا