مایکروسافت خدمات ابری خود را بهتر از گوگل و آمازون می‌داند

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، او خدمات پردازش ابری Azure را در مقابل سرویس پردازش ابری AWS آمازون و Google Cloud تبلیغ کرد و در این زمینه توضیح داد خدمات ابری آنها به صورت بین‌المللی ۳۲ منطقه از جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به استرالیا اشاره کرد. هفته …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، او خدمات پردازش ابری Azure را در مقابل سرویس پردازش ابری AWS آمازون و Google Cloud تبلیغ کرد و در این زمینه توضیح داد خدمات ابری آنها به صورت بین‌المللی ۳۲ منطقه از جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به استرالیا اشاره کرد. هفته گذشته همچنین گفته شد که دو کشور کانادا و کره جنوبی نیز به مراکز تحت پوشش این خدمات افزوده شده‌اند.

زاندر در این خصوص گفت: «ما خدمات خود را به صورت گسترده در سراسر جهان ارایه می‌کنیم؛ امکانات این خدمات گسترده‌تر از سرویس‌های ابری گوگل و آمازون است. بنابراین اگر شما در یک شرکت چندملیتی فعالیت می‌کنید، قابلیت پوشش‌دهی جهانی برای شما اهمیت فراوانی خواهد داشت».

شرکت مایکروسافت به منظور گسترش هرچه بیشتر سرویس Office ۳۶۵ خود این هفته اعلام کرد همکاری‌هایی را برای استفاده از حق امتیازهای HANA انجام داده است تا بتواند خدمات پایگاه داده مبتنی بر حافظه سیستمی را ارایه دهد و در این راستا سرویس S/۴ HANA مبتنی بر خدمات پردازش ابری عمومی Azure مایکروسافت ارایه شده است.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا