ماموریت‌های زنان در یگان ویژه

موبنا – وی ادامه داد: در حوادث سیل و زلزله که چند مورد آن سال گذشته در کشور رخ داد، ما از ظرفیت واحد زنان استفاده کردیم و نتایج خوبی هم حاصل شد. فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: هچنین در مواقعی که موضوع خاصی پیش بیاید ما از واحد زنان در حوزه‌های مختلفی همچون …

موبنا – وی ادامه داد: در حوادث سیل و زلزله که چند مورد آن سال گذشته در کشور رخ داد، ما از ظرفیت واحد زنان استفاده کردیم و نتایج خوبی هم حاصل شد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: هچنین در مواقعی که موضوع خاصی پیش بیاید ما از واحد زنان در حوزه‌های مختلفی همچون مسائل فرهنگی، عملیات روانی و… استفاده خواهیم کرد و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

کرمی درباره نوع همکاری واحد زنان با یگان ویژه نیز گفت: یگان زنان عموما بر پایه پلیس افتخاری شکل گرفته و گرچه ارکان اصلی آن از پرسنل کادر هستند اما بقیه اعضای آن از پلیس افتخاری هستند.

وی افزود: در برنامه ششم یگان ویژه باید به سمت مردم پایه بودن حرکت کرده و ما نیز در تلاش هستیم که از ظرفیت‌های پلیس افتخاری ظرفیت و توانمان را افزایش دهیم.

نوشته های مشابه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه یگان ویژه نیرویی مردم‌محور است اظهار کرد: راهبردها و استراتژی یگان ویژه بازدارنده بوده و در همین راستا آموزش‌ها نیز به پرسنل و ماموران ارائه خواهد شد.

 منبع: ايسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا