SAP سرویس داده‌ به‌عنوان خدمات عرضه کرد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مدیر خدمات دیجیتال SAP تایید کرد که شرکت او وارد کسب و کار داده شده است و با توجه به اینکه ۷۶ درصد بازار تراکنش جهانی را سیستم SAP پوشش می‌دهد، این شرکت به حجم گسترده‌ای از داده‌ها دسترسی دارد. او توضیح داد: «ما هم‌اکنون از فناوری‌هایی مانند HANA …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مدیر خدمات دیجیتال SAP تایید کرد که شرکت او وارد کسب و کار داده شده است و با توجه به اینکه ۷۶ درصد بازار تراکنش جهانی را سیستم SAP پوشش می‌دهد، این شرکت به حجم گسترده‌ای از داده‌ها دسترسی دارد.

او توضیح داد: «ما هم‌اکنون از فناوری‌هایی مانند HANA و Sybase در حوزه داده استفاده می‌کند. بر این اساس تصمیم داریم وارد کسب و کار داده شویم تا خدمات خود را به صورت کاربردی‌تری و مطابق با نیازهای کاربران عرضه کنیم».

این شرکت برای ورود به بازار مذکور محصول جدیدی را با نام SAP Digital Consumer Insight به عنوان خدمات داده‌ای پرداختی عرضه کرد که هزینه استفاده از آن به‌ازای هر سیستم ورودی ۴۳۹ دلار و به‌ازای هر ۵ فایل داده ۱۴۲۹ دلار محاسبه می‌شود.

این مدل پرداخت مشابه سیستمی طراحی شده است که پیش‌تر با نام SAP Digital CRM معرفی شد و سال گذشته در همین زمان در اختیار کاربران سازمانی قرار گرفت. استفاده از این سیستم به‌ازای هر کاربر در هر ماه ۲۳ دلار هزینه داشت و طی یک سال گذشته شرکت SAP موفق شد بیش از ۵ هزار کاربر را در زیرمجموعه این سیستم تحت پوشش قرار دهد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا