تصاویری از گوشی ساده ی مایکروسافت به بیرون درز کرد!

مایکروسافت کسب و کار گوشی های ساده ی خود را به کمپانی فاکسفان فروخته است، اما به نظر می رسد در یک برهه ی زمانی، ردموندی ها ادامه ی این تجارت را تحت برند خود نیز در نظر گرفته بودند و حتی مدل های آزمایشی از گوشی های ساده ی خود را نیز تولید کرده بودند.

موبنا – به تازگی تصاویری از نسخه ی آزمایشی یکی از گوشی های ساده ی مایکروسافت تحت نام خود مایکروسافت در چین به بیرون درز کرده است. این دستگاه که با نام رمزی RM-1182 شناخته می شود، در ماه دسامبر تاییدیه ی خود را در اندونزی دریافت کرده بود و حال با انتشار تصاویر آن، مشخص شد که هویت واقعی این گوشی چیست و ما با یک لومیای دیگر طرف نیستیم.

تصاویری از گوشی ساده ی مایکروسافت به بیرون درز کرد!

اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از شبکه ی ۳G و دو سیم کارت پشتیبانی می کرده است. همچنین دوربین این گوشی نیز از فلش دوربین پشتیبانی می کرده است و نشان می دهد که مایکروسافت سعی داشته که یک گوشی ساده با مشخصاتی نزدیک به پایین رده های لومیا روانه ی بازار کند.

تصاویری از گوشی ساده ی مایکروسافت به بیرون درز کرد!

هر چند با توجه به فروش این کسب و کار به کمپانی فاکسفان، به احتمال ۹۹ درصد دیگر هیچ گاه شاهد عرضه ی این دستگاه به بازار نخواهیم بود. هر چند دستگاه های ساده ای که مایکروسافت تاکنون تولید می کرد، به واسطه ی اعتبار برند نوکیا می توانستند کمی فروش داشته باشند و بعید بود با تغییر برند این دستگاه ها، مایکروسافت بتواند آن ها را به راحتی به فروش برساند.

 منبع: وینفون

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا