افزایش ۷۰۰ میلیارد تومانی درآمد سالانه مخابرات

موبنا – لطیف وصلی با اشاره به پیشنهاد جدید مخابرات برای تغییر تعرفه تلفن ثابت، اظهار داشت: این افزایش در دو بخش هزینه ثبت نام که به ۲۵۰ هزار تومان رسید و افزایش آبونمان در ۴ سطح با ثبات تعرفه مکالمات بوده است. پیش بینی می شود با این تغییر سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان به …

موبنا – لطیف وصلی با اشاره به پیشنهاد جدید مخابرات برای تغییر تعرفه تلفن ثابت، اظهار داشت: این افزایش در دو بخش هزینه ثبت نام که به ۲۵۰ هزار تومان رسید و افزایش آبونمان در ۴ سطح با ثبات تعرفه مکالمات بوده است. پیش بینی می شود با این تغییر سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان به درآمد مخابرات اضافه شود.

این عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: همچنین افزایش درآمد سالانه ۱۰۰ میلیارد تومانی نیز از محل مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات برای واگذاری امکانات مخابرات به اپراتورها پیش بینی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پیش بینی با توجه به شرایط بازار قابل تحقق است، گفت: بازار تلفن ثابت کشش مشترکان جدید را دارد؛ علاوه بر این در الحاقیه ای که سازمان تنظیم مقررات رادیویی به پروانه شرکت مخابرات ایران افزوده، دایری سالانه ۵۰۰ هزار مشترک جدید تلفن ثابت تکلیف شده است.

وصلی افزود: علاوه بر این هم اکنون ۶ میلیون خط تلفن ثابت بدون کارکرد در کشور وجود دارد که علیرغم سرمایه گذاری مخابرات برای دایری این خطوط، اما درآمدی از آنها ندارد.

نوشته های مشابه

وی ادامه داد: افزایش هزینه آبونمان شاید باعث شود مشترکانی که از خطوط خود استفاده نمی کنند آنها را به مخابرات بازگردانند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا