سرانجام شکایت موشکی ایران از روسیه

موبنا -وی افزود: تاکنون روسیه مراحل ابتدایی تحویل اس ۳۰۰ به ایران را انجام داده است که تا آخر سال باید به میزان تقاضای ایران انجام شود. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا جائیکه من اطلاع دارم در خصوص تاخیر تحویل اس ۳۰۰ از روسیه به ایران، شکایتی …

موبنا -وی افزود: تاکنون روسیه مراحل ابتدایی تحویل اس ۳۰۰ به ایران را انجام داده است که تا آخر سال باید به میزان تقاضای ایران انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا جائیکه من اطلاع دارم در خصوص تاخیر تحویل اس ۳۰۰ از روسیه به ایران، شکایتی رسما پس گرفته نشده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت:مراحل ابتدایی تحویل اس ۳۰۰ به ایران انجام شده و در رژه روز ۲۹ فروردین ماه نیز ابزار پدافند هوایی ایران نیز به نمایش گذارده شد، ولی چند مرحله دیگر باید تحویل داده شود.

خدائی سوری با تشریح روند اتخاذ تصمیم در مورد پس گیری شکایت ایران از روسیه، گفت: پس از آنکه به طور کامل سامانه اس ۳۰۰ روسیه به ایران تحویل داده شود، در خصوص بازپس گیری شکایت ایران از روسیه تصمیم گیری خواهد شد.

نوشته های مشابه
 منبع: خانه ملت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا