بهترین لباس‌های هوشمند که هم‌اکنون می‌توانید خریداری کنید

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوگل در طرح Project Jacquard همکاری‌هایی را با شرکت تولیدکننده پوشاک Levi’s آغاز کرده است تا نخستین لباس هوشمند خود را با نام Commuter با قابلیت شست‌وشوی معمولی در اختیار کاربران بگذارد. ولی برای خرید این لباس فعلا باید منتظر ماند. با این وجود هم‌اکنون انواع مختلف لوازم جانبی عرضه شده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوگل در طرح Project Jacquard همکاری‌هایی را با شرکت تولیدکننده پوشاک Levi’s آغاز کرده است تا نخستین لباس هوشمند خود را با نام Commuter با قابلیت شست‌وشوی معمولی در اختیار کاربران بگذارد. ولی برای خرید این لباس فعلا باید منتظر ماند.

با این وجود هم‌اکنون انواع مختلف لوازم جانبی عرضه شده است که به استفاده از دستگاه‌های موبایلی در لباس کمک می‌کند و به عبارت دیگر، با این لوازم جانبی به راحتی می‌توانید ضمن قرار دادن گوشی هوشمند خود داخل جیب لباس، امکانات آن را مورد استفاده قرار دهید.

سیستم SCOTTeVEST RFID Travel Vest: این سیستم در اصل یک جیب اضافه مخفی است که به لباس شما متصل می‌شود. این جیب مبتنی بر فناوری RFID ساخته شده است و ۲۶ مدل مختلف دارد تا، از کارت‌های حافظه گرفته تا رایانه‌های لوحی را مورد پشتیبانی قرار دهد.

1-clothes-scotte

سیستم LD West Holster: این سیستم محافظ چرمی دسترسی آسان را برای گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کند و با انواع لباس‌های زنانه و مردانه سازگار است. این سیستم باتری مجزا برای تقویت گوشی هوشمند دارد.

2-ld-west-phone-holster

سیستم Athos Full Body Package: این سیستم در اصل یک فناوری پوشیدنی برای تناسب اندام محسوب می‌شود که می‌تواند میزان فعالیت عضلات و ضربان قلب را محاسبه کند. این لباس هوشمند به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود.

3-nCipvwdjBLUTc7zvxalXAA

سیستم LifeBEAM Smart Hat: این کلاه هوشمند قابلیت‌های مختلفی دارد و از ضربان قلب گرفته تا … را محاسبه می‌کند. این کلاه هوشمند با سیستم‌های عامل iOS و اندروید سازگاری دارد.

4-gj

سیستم Ravean Heated + Charging clothing: این سیستم یک لباس هوشمند است که به دستگاه‌های موبایلی متصل می‌شود. این لباس ظاهر معمولی دارد و در سیستم داخلی خود چند باتری را برای شارژ دستگاه‌های موبایلی شامل می‌شود.

5-clothes-ravean

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا