بعد از Android N گوگل منتظر Android O باشید

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل نسخه ۱.۵ سیستم عامل اندروید را با نام Cupcake معرفی کرد و از آن زمان به بعد هر ویرایش از اندروید یک نام مجزا برای خود در اختیار گرفت. با این وجود برخی منابع آگاه می‌گویند هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل این روند را برای نامگذاری سیستم عامل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل نسخه ۱.۵ سیستم عامل اندروید را با نام Cupcake معرفی کرد و از آن زمان به بعد هر ویرایش از اندروید یک نام مجزا برای خود در اختیار گرفت. با این وجود برخی منابع آگاه می‌گویند هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل این روند را برای نامگذاری سیستم عامل موبایلی متن‌باز خود ادامه دهد.

از زمان Cupcake به بعد ۱۱ ویرایش از سیستم عامل اندروید وارد بازار شد که آخرین نسخه از آن Android N نام دارد و هم‌ اکنون در حال تکمیل است.

Motorola leaks Android O (1)

گوگل هنوز اعلام نکرده است N مخفف چه کلمه‌ای می‌باشد و در این زمینه برخی منابع آگاه توضیح دادند که نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی گوگل با نام Android Nutella به دست کاربران می‌رسد.

با این وجود، شرکت موتورولا در آخرین تبلیغات خود برای گوشی هوشمند Moto G4 Plus اعلام کرد روی این گوشی هوشمند اندروید مارشمالو نصب شده است که در آینده کاربران می‌توانند سیستم عامل آن را به Android N و Android O ارتقا دهند.

همین خبر باعث شد تا از هم‌اکنون پیش‌بینی شود که ویرایش بعد از Android N گوگل با نام Android O وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا