تکذیب کشف جعبه های سیاه هواپیمای مصری

موبنا -به گزارش اسوشیتد پرس ،یک مقام ارشد وزارت هوانوردی غیر نظامی مصر روز شنبه گزارش های منتشر شده در رسانه ها را در خصوص شناسایی محل جعبه های سیاه هواپیمای «اجیپت ایر» تکذیب کرد. این مقام ارشد وزارت هوانوردی غیر نظامی مصر خواست نامش فاش نشود، زیرا مجوز گفتگو با رسانه ها را در …

موبنا -به گزارش اسوشیتد پرس ،یک مقام ارشد وزارت هوانوردی غیر نظامی مصر روز شنبه گزارش های منتشر شده در رسانه ها را در خصوص شناسایی محل جعبه های سیاه هواپیمای «اجیپت ایر» تکذیب کرد.

این مقام ارشد وزارت هوانوردی غیر نظامی مصر خواست نامش فاش نشود، زیرا مجوز گفتگو با رسانه ها را در خصوص حادثه سقوط هواپیمای پرواز «۸۰۴» ندارد.

«محمد سمیر» سخنگوی ارتش مصر نیز در این باره روز شنبه اعلام کرد هیچ اطلاعاتی در خصوص موقعیت مکانی جعبه های سیاه این هواپیما در اختیار ندارد.

باور بر آن است که جعبه های سیاه هواپیمای مذکور در آبهای دریای مدیترانه و در فاصله حدود ۲۹۰ کیلومتری شمال اسکندریه قرار دارند. عمق این آبها به هشت تا ۱۰ هزار پا (برابر با ۲۴۴۰ تا ۳۰۵۰ متر) می رسد، و علامت های ارسال شده توسط جعبه های سیاه هواپیما تا عمق ۲۰ هزار پایی (شش کیلومتری) قابلیت تشخیص دارد.

 منبع: خبرگزاری صداوسیما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا