عینک واقعیت مجازی ایسوس معرفی شد

موبنا – امروزه علاوه بر کنسول های بازی و گوشی های هوشمند، کاربران تمایل دارند که این تکنولوژی را بر روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنند. شرکت ایسوس به تازگی لوگو فراتر از واقعیت مجازی را معرفی نموده است. این علامت، نشان دهنده سازگاری و اطمنیان به مصرف کننده می باشد که به راحتی می …

موبنا – امروزه علاوه بر کنسول های بازی و گوشی های هوشمند، کاربران تمایل دارند که این تکنولوژی را بر روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنند.
شرکت ایسوس به تازگی لوگو فراتر از واقعیت مجازی را معرفی نموده است. این علامت، نشان دهنده سازگاری و اطمنیان به مصرف کننده می باشد که به راحتی می تواند از مادربورد و کارت گرافیک خود برای بازی های واقعیت مجازی استفاده نماید. شرکت ایسوس با شرکت های مختلفی که در زمینه واقعیت مجازی فعالیت دارند همکاری کرده تا مطمئن شود که تمام قطعات تولیدی ایسوس با نسل جدید لوازم واقعیت مجازی همخوانی دارد.
همکاری ایسوس با شرکت های دیگر به این معنی است که تمام قطعات ایسوس که دارای علامت VR Ready می باشند، دارای فریم وِر و نرم افزارهایی هستند که با قطعات واقعیت مجازی همخوانی کامل دارند.
عینک
علامت VR ready بر روی کالاهایی قرار دارد که با هدست واقعیت مجازی اکیلیس ریفت تست شده اند و هر زمان که HTC Vive نیز معرفی شود با کالاهای ایسوس هماهنگی کامل خواهد داشت.
اگر چه یافتن مشخصاتی که بتواند حداقل کیفیت را برای وسایل واقعیت مجازی پشتیبانی کند آسان است، اما مطمئن شدن از اینکه یک دستگاه با واقعیت مجازی همخوانی داشته باشد و سازگار باشد کار بسیار سختی است.
ایسوس به منظور مطمئن شدن از همخوانی قطعات خود، تمام برنامه ها و فریم وِرهای مختلف را آزمایش کرده و سازگاری آنها را کنترل می نماید.
ایسوس لیست کالاهایی را که با اکیلیس ریفت سازگاری دارند منتشر کرده و همینطور پس از معرفی HTC Vive در آینده ای نزدیک نیز لیست قطعات سازگار با این مدل منتشر خواهد شد.
کاربرانی که علاقه به خرید کامپیوترهای شخصی با امکان واقعیت مجازی دارند، می توانند به تارنمای Beyond VR Ready ایسوس مراجعه نموده تا لیست کالاهای سازگار را در دسترس داشته باشند.
ایسوس به صورت دوره ای این لیست را به روز نگه می دارد تا کاربران همواره بهترین انتخاب را برای کامپیوترهای شخصی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا